logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: COUNTRY IMAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Joanna Bednarz.
TYTUŁ: The impact of the image of Poland on the international competitiveness of Polish enterprises
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wpływ wizerunku Polski na konkurencyjność międzynarodową polskich przedsiębiorstw
ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 33, s. 470-481
TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1415 [dostęp 09.12.2015]
p-ISSN: 2300-6102
e-ISSN: 2353-9496

UWAGI: Bibliogr. 42 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Poland
  • country image
  • country-of-origin effect
  • internationalization
  • competitiveness

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego