logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CRITICAL DISCOURSE ANALISIS
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Sława Grzechnik.
TYTUŁ: Dyskursywne konstruowanie wiedzy zgodnie z logiką budowania męskiego habitusu uczniów w klasie szkolnej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Discursive construction of school knowledge within the logic of a male habitus
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2014, T. 11, s. 159-174
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gender
  • wiedza
  • nierówność
  • habitus
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • knowledge
  • inequality
  • habitus
  • school
  • language
  • education
  • critical discourse analisis

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego