logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CRITICAL LANGUAGE AWARENESS
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
TYTUŁ: The ecology of empowerment as manifested by student critical language awareness
ŹRÓDŁO: Konińskie Studia Językowe. - 2016, T. 4, nr 4, s. 373-389
p-ISSN: 2353-1983
e-ISSN: 2353-5148

UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ecology of language learning
  • critical language awareness
  • marginalization
  • empowerment
  • linguistic normativity
  • political autonomy in language learning

    2/3
    AUTORZY: Karolina Starego.
    TYTUŁ: Krytyczna Świadomość Językowa i Pozytywna Analiza Dyskursu. Edukacyjne implikacje krytycznie zorientowanych teorii dyskursu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Critical Language Awareness and Positive Discourse Analysis. Educational implications of critically oriented theories of discourse
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 55-67
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • krytyczna edukacja językowa
  • krytyczna świadomość językowa
  • pozytywna analiza dyskursu
  • krytyczna alfabetyzacja
  • krytyczna analiza dyskursu
  • design

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical language education
  • critical language awareness
  • Positive Discourse Analysis
  • critical literacy
  • critical discourse analysis
  • design

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ: Sukces w nauce języka obcego w świetle podejścia ekologicznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Success in foreign language learning in the light of an ecological approach
    ŹRÓDŁO: Applied Linguistics Papers, [dokument elektroniczny]. - 2018, nr 25 (1), s. 99-115
    TRYB DOSTĘPU: http://alp.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/315/2018/03/Applied-Linguistics-Papers-25_1-2018.pdf [dostęp 26.03.2018]
    p-ISSN: 2544-9354

    UWAGI: Bibliogr. 58 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • success
  • language learning
  • ecological approach
  • neoliberalism
  • narrative study
  • autonomy in language learning
  • critical language awareness

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego