logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CRITICAL LITERACY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Karolina Starego.
TYTUŁ: Krytyczna Świadomość Językowa i Pozytywna Analiza Dyskursu. Edukacyjne implikacje krytycznie zorientowanych teorii dyskursu
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Critical Language Awareness and Positive Discourse Analysis. Educational implications of critically oriented theories of discourse
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 55-67
p-ISSN: 1734-1582
e-ISSN: 2451-2230

UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • krytyczna edukacja językowa
  • krytyczna świadomość językowa
  • pozytywna analiza dyskursu
  • krytyczna alfabetyzacja
  • krytyczna analiza dyskursu
  • design

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical language education
  • critical language awareness
  • Positive Discourse Analysis
  • critical literacy
  • critical discourse analysis
  • design

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego