logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CROSS-CULTURAL
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka, Jacek Buczny.
TYTUŁ: Does it pay to break male gender stereotypes in advertising? A comparison of advertisement effectiveness between the United Kingdom, Poland and South Africa
ŹRÓDŁO: Journal of Gender Studies. - 2018, Vol. 27, iss. 6, s. 464-480
p-ISSN: 0958-9236
e-ISSN: 1465-3869

UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.918
Punktacja MNiSW: 20.000
5-letni Impact Factor ISI: 1.193
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • gender attitudes
  • gender portrayal
  • gender stereotypes
  • sex roles
  • cross-cultural

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Anouk Smeekes, Jolanda Jetten, Maykel Verkuyten, Michael J. A. Wohl, Inga Jasinskaja-Lahti, Amarina Ariyanto, Frédérique Autin, Nadia Ayub, Constantina Badea, Tomasz Besta, Fabrizio Butera, Rui Costa-Lopes, Lijuan Cui, Carole Fantini, Gillian Finchilescu, Lowell Gaertner, Mario Gollwitzer, Ángel Gómez, Roberto González, Ying Yi Hong, Dorthe Høj Jensen, Minoru Karasawa, Thomas Kessler, Olivier Klein, Marcus Lima, Tuuli A. Renvik, Laura Megevand, Thomas Morton, Paola Paladino, Tibor Polya, Aleksejs Ruza, Wan Shahrazad, Sushama Sharma, Ali Teymoori, Ana R. Torres, Anne M. van der Bles.
    TYTUŁ: Regaining in-group continuity in times of anxiety about the group's future : a study on the role of collective nostalgia across 27 countries
    ŹRÓDŁO: Social Psychology. - 2018, Vol. 49, iss. 6, s. 311-329
    p-ISSN: 1864-9335
    e-ISSN: 2151-2590

    UWAGI: Bibliogr. 57 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.200
    Punktacja MNiSW: 25.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.157
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • collective nostalgia
  • collective angst
  • continuity
  • belonging
  • immigrants
  • cross-cultural

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego