logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CULTURE OF THE SCHOOL GRADE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Uczniowskie poczucie sprawstwa a praktyki oceniania we wczesnej edukacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learner feelings of agency and practices of assessment in early education
ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 105-124
p-ISSN: 0081-6795

UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczniowskie poczucie sprawstwa
  • wczesna edukacja
  • ocenianie szkolne
  • nauczycielskie praktyki oceniania
  • kultura stopnia szkolnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students' sense of agency
  • early childhood education
  • school assessment
  • teacher's assessment practices
  • culture of the school grade

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego