logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DECISION MAKING PROCESS
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska, Magdalena Wyszomirska-Góra.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Increasing role of a female customer on the automotive market
ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 32-37
ISBN: 978-88-907795-9-6
UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
Miejsce konferencji: Ancona
Kraj: IT
Od dnia: 2014.09.11
Do dnia: 2014.09.12
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer behavior
  • decision making process
  • automotive industry

    Adres url:
    2/2
    AUTORZY: Sylwia Mrozowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social acceptance in the process of optimization of strategic decisions within the scope of energy policy
    ŹRÓDŁO: W: Social science and energy issues / ed. by Sylwia Mrozowska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 163-177
    ISBN: 978-83-65148-66-7
    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • decision making process
  • social acceptance
  • energy policy

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego