logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DEVELOPMENTAL DYSLEXIA
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/8
AUTORZY: Marta Łockiewicz, Dorota Kalka.
TYTUŁ: Aktywizacja rozwoju psychomotorycznego za pomocą Metody Dobrego Startu
ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 3 (8), s. 19-21
p-ISSN: 1689-4839

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pre-school children
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • psychomotor development
  • early childhood education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/8
    AUTORZY: Dagmara Jankowska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Funkcjonowanie poznawcze kobiet i mężczyzn z dysleksją
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 18-20
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • cognitive functioning
  • adults

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/8
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska, Karol Karasiewicz.
    TYTUŁ: Studenci z dysleksją i ich mocne strony
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 15-17
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • visual-spatial abilities
  • creativity
  • motivation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/8
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Ewa Zaleska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Perspektywy edukacyjne osób z dysleksją rozwojową
    ŹRÓDŁO: W: Profilaktyka i terapia z perspektywy współczesnej pedagogiki / red. nauk. Jolanta Szempruch, Zuzanna Zbróg, Aneta Ratajek
    ADRES WYDAWNICZY: Kielce : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [75]-86
    ISBN: 978-83-62196-16-6
    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • strengths
  • deficits
  • education
  • adults

    5/8
    AUTORZY: Rafał Lawendowski, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The analysis of musical deficits in developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: W: SEMPRE 40th Anniversary Conference : Friday, 14 September 2012 to Saturday, 15 September 2012 : abstracts / eds. Elaine King, Evangelos Himonides
    ADRES WYDAWNICZY: London : Institute of Education. University of London, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 104
    ISBN: 978-1-905351-22-0
    Typ publikacji: ZSZ
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology of music
  • music perception
  • developmental dyslexia

    6/8
    AUTORZY: Rafał Lawendowski, Krzysztof Basiński, Karol Karasiewicz.
    TYTUŁ: Strategies of rhythm perception in developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2014, Vol. 12, no. 3, s. 305-317
    p-ISSN: 1730-7503
    e-ISSN: 2084-4298

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • rhythm
  • beat
  • preference
  • perception strategy
  • developmental dyslexia

    Adres url:
    DOI:
    7/8
    AUTORZY: Rafał Lawendowski, Karol Karasiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Musical deficits and specific strengths among Polish dyslexic children
    ŹRÓDŁO: W: Ninth Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music (ESCOM) : Royal Northern College of Music, Manchester, 17-22 August 2015 : programme and abstracts, [dokument elektroniczny] / eds.: Jane Ginsborg, Alexandra Lamont and Stephanie Bramley
    OPIS FIZYCZNY: S. 535-540
    UWAGI: Bibliogr. 50 poz.
    UWAGI: http://www.escom.org/proceedings/ESCOM9_Manchester_2015_Abstracts_Proceedings.pdf [dostęp 20.11.2015]
    Tytuł-nazwa konferencji: Ninth Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music
    Miejsce konferencji: Manchester
    Kraj: GB
    Od dnia: 2015.08.17
    Do dnia: 2015.08.22
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • music perception
  • developmental dyslexia

    Adres url:
    8/8
    AUTORZY: Zofia Pomirska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Starszy uczeń z dysleksją rozwojową - problemy i wyzwania dla systemu edukacyjnego
    ŹRÓDŁO: W: Zaburzenia komunikacji pisemnej / red. nauk. Aneta Domagała, Urszula Mirecka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2017
    SERIA: Logopedia XXI Wieku
    OPIS FIZYCZNY: S. 703-721
    ISBN: 978-83-7744-131-2
    UWAGI: Bibliogr. s. 887-890
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • adolescencja
  • dysleksja rozwojowa
  • edukacja
  • prawo oświatowe
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adolescence
  • developmental dyslexia
  • education
  • education law
  • school

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego