logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DIALOGUE
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/11
AUTORZY: Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk.
TYTUŁ: Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: School catechesis - between democracy and descending theology
ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2012, nr 1 (57), s. 19-38
p-ISSN: 1505-8808
e-ISSN: 2450-3428

UWAGI: Bibliogr. 42 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school catechesis
  • critical pedagogy
  • post-totalitarian school
  • monologue
  • dialogue

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/11
    AUTORZY: Artur Szutta.
    TYTUŁ: Przemoc a obywatelskie nieposłuszeństwo
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Violence and civil disobedience
    ŹRÓDŁO: Analiza i Egzystencja. - 2013, nr 22, s. 171-187
    p-ISSN: 1734-9923

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • obywatelskie nieposłuszeństwo
  • ahimsa
  • dialog
  • przemoc

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • civil disobedience
  • ahimsa
  • dialogue
  • violence

    Adres url:
    3/11
    AUTORZY: Arkadiusz Modrzejewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Truth as a conditio sine qua non of peace
    ŹRÓDŁO: W: Resolving disputes in the 21st century / Slávka Kakošková, Lenka Holá et al.
    ADRES WYDAWNICZY: Budapest : P-T Muhely Ltd., 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 30-40
    ISBN: 978-963-89468-2-9
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • truth
  • John Paul II
  • political philosophy
  • dialogue

    Adres url:
    4/11
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: CSR online communication : the metaphorical dimension of CSR discourse in the food industry
    ŹRÓDŁO: W: Communicating corporate social responsibility : perspectives and practice / ed. by Ralph Tench, William Sun, Brian Jones
    ADRES WYDAWNICZY: Bingley : Emerald Group Publishing Limited, 2014
    SERIA: Critical Studies on Corporate Responsibility, Governance and Sustainability, 2043-9059, 6
    OPIS FIZYCZNY: S. 311-333
    ISBN: 978-1-78350-795-5
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • CSR discourse
  • online communication
  • dialogue
  • metaphor

    DOI:
    5/11
    AUTORZY: Jadwiga Bodzińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: La quête de Soi et de l'Autre de Bruno Durocher
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Bruno Durocher's quest for himself and the other
    ŹRÓDŁO: W: Auteur, personnage, lecteur dans les lettres d'expression française / sous la réd. de Marzena Chrobak, Jakub Kornhauser, Wacław Rapak
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [43]-49
    ISBN: 978-83-7638-420-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 295-308
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: FRE
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • autobiography
  • identity
  • war memoirs
  • meeting with the Other
  • dialogue

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    6/11
    AUTORZY: Małgorzata Karczmarzyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziecko w szkole. O (nie)skutecznym porozumiewaniu się nauczycieli i uczniów
    ŹRÓDŁO: W: Szkoło, jaka jesteś? : problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole / pod red. Małgorzaty Banasiak, Agaty Wołowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [151]-170
    ISBN: 978-83-7930-584-1
    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication
  • student-teacher relationship
  • voice of cartoon
  • dialogue
  • communicate effectively plane

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/11
    AUTORZY: Grzegorz Grzegorczyk.
    TYTUŁ: Linguistic foundations of techniques instigating mental and behavioural change in coaching conversations
    ŹRÓDŁO: Rocznik Kognitywistyczny, [dokument elektroniczny]. - 2015, T. 8, s. 13-22
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/pliki/art/5898/ [dostęp 15.12.2015]
    p-ISSN: 1689-927X
    e-ISSN: 2084-3895

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • change
  • language
  • coaching
  • communication
  • self-talk
  • dialogue

    Adres url:
    DOI:
    8/11
    AUTORZY: Teresa Bauman, Jarosław Jendza.
    TYTUŁ: Ciemne i jasne metafory dialogowania w uniwersytecie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Potential and obstacles of being in dialog at University
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe = Scientific Studies and Research. - 2016, R. 10, nr 1, s. 107-123
    p-ISSN: 1897-2829

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uniwersytet
  • biurokracja
  • formalizacja
  • dialog
  • analiza metafor

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • university
  • bureaucracy
  • formalisation
  • dialogue
  • metaphor analysis

    Adres url:
    9/11
    AUTORZY: Karolina Starego.
    TYTUŁ: Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej. "Trzeci termin" oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière'a idea dialogu "zapośredniczonego"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Beyond competence: Paulo Freire, Jacque Rancière and the use of the "third term" in critical pedagogy
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2016, nr 1 (55), s. 33-53
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • kompetencje
  • dialog
  • pedagogika krytyczna
  • rzecz
  • "trzeci termin"

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • competence
  • dialogue
  • critical pedagogy
  • third term

    Adres url:
    10/11
    AUTORZY: Arkadiusz Modrzejewski.
    TYTUŁ: The personalistic aspect of truth and dialogue in the context of Karol Wojtyła's philosophy: John Paul II's ethics of media
    ŹRÓDŁO: Communication Today. - 2016, Vol. 7, nr 1, s. 4-17
    p-ISSN: 1338-130X

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ethics of mass media
  • Karol Wojtyła
  • truth
  • dialogue
  • personalism

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    11/11
    AUTORZY: Michał Kaczmarczyk.
    TYTUŁ: Towards a dialogical sociology
    ŹRÓDŁO: Polish Sociological Review. - 2016, nr (1) 193, s. 3-17
    p-ISSN: 1231-1413

    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.140
    Punktacja MNiSW: 15.000
    5-letni Impact Factor ISI: 0.211
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sociological theory
  • theory of action
  • existentialism
  • dialogue
  • communication
  • interaction
  • pragmatism

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego