logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DIFFERENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Tomasz Szkudlarek.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ryzyko tożsamości
ŹRÓDŁO: W: Tożsamość : trudne pytanie kim jestem / Wiesław Łukaszewski [et al.]
ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Smak Słowa, 2012
SERIA: Bliżej Psychologii
OPIS FIZYCZNY: S. 127-[143]
ISBN: 978-83-62122-25-7
UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • identity
  • difference
  • heterogeneity

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ: Badanie ku zmianie (z technologią mobilną w tle). Integracja i opór romskich rodzin wobec polityki wysiedleń
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Action research (with mobile technology in the background). Integration and resistance of Roma families towards evictions policy
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 101-136
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 65 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Romowie
  • badanie w działaniu
  • wykluczenie
  • bieda
  • bezdomność
  • prawa człowieka
  • prawa obywatela
  • różnica
  • uniwersalność
  • polityka
  • podmiot

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Roma
  • action research
  • exclusion
  • poverty
  • homelessness
  • human rights
  • citizen rights
  • difference
  • universality
  • policy
  • subject

    3/5
    AUTORZY: Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ: Badanie ku zmianie. Integracja i opór romskich rodzin wobec polityki wysiedleń
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Study towards change. Integration and resistance of Roma families towards evictions policy
    ŹRÓDŁO: Pedagogika Społeczna. - 2015, R. 14, nr 1, s. 207-243
    p-ISSN: 1642-672X

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Romowie
  • badanie w działaniu
  • wykluczenie
  • bieda
  • bezdomność
  • prawa człowieka
  • prawa obywatela
  • różnica
  • uniwersalność
  • polityka
  • podmiot

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Roma
  • action research
  • exclusion
  • poverty
  • homelessness
  • human rights
  • citizen rights
  • difference
  • universality
  • policy
  • subject

    Adres url:
    4/5
    TYTUŁ: Różnice, edukacja, inkluzja / pod red. Alicji Komorowskiej-Zielony i Tomasza Szkudlarka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 419 s.
    SERIA: Ars Educandi. Monografie, t. 5
    ISBN: 978-83-7865-354-7 (t. 5)
    ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Zjazd Pedagogiczny: Różnice - edukacja - inkluzja
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.09.19
    Do dnia: 2013.09.21
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • difference
  • education
  • inclusion

    Adres url:
    5/5
    AUTORZY: Dorota Krzemińska, Jolanta Rzeźnicka-Krupa.
    TYTUŁ: Inny, inność/obcość w perspektywie doświadczeń edukacyjnych - fenomenograficzne poszukiwanie znaczeń
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Other, otherness/strengeness in the educational experiences perspective: the phenomenographic searching of meanings
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 32, s. 180-207
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Inny
  • inność/obcość
  • różnica
  • fenomenografia
  • interpretacja znaczeń

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Other
  • otherness/strangeness
  • difference
  • phenomenography
  • interpretation of meanings

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego