logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DIGITAL NATIVES
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
TYTUŁ: Cyfrowi tubylcy w szkole cyfrowych imigrantów, czyli awatar w świecie Ptysia i Balbinki
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Digital natives in the school of digital immigrants - an avatar in the world of Ptyś and Balbinka
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2013, R. 9, nr 4, s. 6-14
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • digital natives
  • digital immigrants
  • socjalizacja
  • edukacja szkolna
  • nieadekwatność kulturowa szkoły

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • digital natives
  • digital immigrants
  • socialisation
  • school education
  • school cultural inadequacy

    2/6
    AUTORZY: Kamila Wardyn.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Employer branding : nowe publiczności, nowe media
    ŹRÓDŁO: W: Public relations : nowe trendy / red. Karina Stasiuk-Krajewska, Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło
    ADRES WYDAWNICZY: Rzeszów : Newsline, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [99]-118
    ISBN: 978-83-927713-8-8
    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • employer branding
  • social media
  • Millenials
  • branding
  • digital natives

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/6
    AUTORZY: Ewa Aleksandra Rozkosz, Piotr Siuda, Grzegorz Dominik Stunża, Anna Justyna Dąbrowska, Marta Klimowicz, Emanuel Kulczycki, Damian Muszyński, Renata Piotrowska, Marcin Sieńko, Krzysztof Stachura.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Information and media literacy of Polish children according to the results of "Children of the Net" and "Children of the Net 2.0" studies
    ŹRÓDŁO: W: Information literacy : lifelong learning and digital citizenship in the 21st century : Second European Conference, ECIL 2014, Dubrovnik, Croatia, October 20-23, 2014 : proceedings / Serap Kurbanoģlu [et al.] (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Cham (etc.) : Springer, 2014
    SERIA: Communications in Computer and Information Science, 1865-0929, 492
    OPIS FIZYCZNY: S. 263-273
    ISBN: 978-3-319-14135-0
    ISBN: 978-3-319-14136-7 (e-ISBN)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • MIL competencies
  • school
  • digital literacy
  • digital natives
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    4/6
    AUTORZY: Dorota Klûs-Stan`ska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Vopros o novyh zadaniâh školy i bar'erah izmeneniâ modeli obrazovaniâ
    ŹRÓDŁO: W: Psihologiâ i pedagogika XXI veka : teoriâ, praktika i perspektivy / pod obŝ. red. N. B. Karabuŝenko, N. L. Sungurovoj
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : RUDN, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 95-108
    ISBN: 978-5-209-06671-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crisis of education
  • criticism of education
  • digital natives
  • digital immigrants
  • backwardness of education

    5/6
    AUTORZY: Maria Groenwald.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Akademičeskij učitel' v mire novyh media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Academic teacher in the world of new media
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy IX Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii : Moskva, RUDN, 21-22 aprelâ 2016 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov, M. A. Rušina]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 92-99
    ISBN: 978-5-209-07225-6 (č. 1)
    ISBN: 978-5-209-07224-9
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: IX Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2016.04.21
    Do dnia: 2016.04.22
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • academic teacher
  • students
  • 'digital natives'
  • 'digital immigrants'

    6/6
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Różnice pokoleniowe, różnice kapitałów kulturowych czy technofobia? Nauczycielki szkół pomorskich w kulturowym starciu z technologiami mobilnymi
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The generation gap, differences in cultural capital or technophobia? Female teachers of the Pomerania region in a culture clash against mobile technologies
    ŹRÓDŁO: W: Cyfrowy tubylec w szkole : diagnozy i otwarcia, t. 2, Nauczyciel a nowe technologie w szkole / red. nauk. Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 11-26
    ISBN: 978-83-66220-03-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 240-263
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • education
  • children
  • digital natives
  • digital immigrants

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego