logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: E-COMMERCE
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/17
AUTORZY: Monika Woźniak.
TYTUŁ: Budowa zaufania w gospodarce elektronicznej przez zastosowanie użyteczności technologii i bezpieczeństwa witryny e-commerce.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Building confidence in the electronic economy with the assistance usability of technology and safety of e-commerce site.
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 1, s. [127]-138.
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-commerce
  • zaufanie
  • bezpieczeństwo
  • gospodarka elektroniczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-commerce
  • trust
  • security
  • e-business

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/17
    AUTORZY: Monika Woźniak.
    TYTUŁ: Konkurencyjność w gospodarce elektronicznej a kluczowe elementy użyteczności witryny e-commerce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The competitiveness of the electron ic economy and the key elements of the usability of e-commerce site
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. 191-202
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konkurencyjność
  • marketing
  • marka
  • standardy prezentacji
  • e-commerce

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competitiveness
  • marketing
  • brand
  • standards of presentation
  • e-commerce

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/17
    AUTORZY: Maja Maciejewska-Szałas.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Elektroniczny handel
    ŹRÓDŁO: W: Wielka encyklopedia prawa, t. 3, Prawo Unii Europejskiej / red. Brunon Hołyst, Roman Hauser ; red. nauk. tomu Zdzisław Brodecki
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Fundacja "Ubi societas, ibi ius", 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 61-63
    ISBN: 978-83-64556-02-9 (t. 3)
    ISBN: 978-83-64556-72-2 (całość)
    UWAGI: Bibliogr. 2 poz.
    Typ publikacji: POH
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • electronic commerce
  • e-commerce

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/17
    AUTORZY: Łukasz Dopierała, Adam Borodo.
    TYTUŁ: Znaczenie waluty kryptograficznej Bitcoin jako środka wymiany
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Meaning of the Bitcoin cryptographic currency as a medium of exchange
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2014, Vol. 5, nr 2, s. 1-12
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2014/07/1_L_Dopierala_A_Borodo_WG_2_2014_GE.pdf [dostęp 01.08.2014]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Bitcoin
  • kryptowaluta
  • e-commerce
  • system transakcyjny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Bitcoin
  • cryptocurrency
  • e-commerce
  • trading system

    Adres url:
    5/17
    AUTORZY: Michał Laskowski, Andrzej Poszewiecki.
    TYTUŁ: E-commerce market and perspectives for the reverse commerce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rynek e-commerce i perspektywy odwróconego e-handlu
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 6, nr 4, s. 39-55
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2015/12/3_A_Poszewiecki_M_Laskowski_WG_4_2015_GE.pdf [dostęp 08.01.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-commerce
  • odwrócony e-commerce
  • business elektroniczny
  • nowe modele biznesowe
  • porównywarki cen

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-commerce
  • reverse e-commerce
  • e-business
  • new business model
  • price comparison websites

    Adres url:
    6/17
    AUTORZY: Ewelina Sokołowska.
    TYTUŁ: Innovations in the payment card market : the case of Poland
    ŹRÓDŁO: Electronic Commerce Research and Applications. - 2015, Vol. 14, iss. 5, s. 292-304
    p-ISSN: 1567-4223

    UWAGI: Bibliogr. 50 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.139
    Punktacja MNiSW: 35.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.831
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • card services
  • decision-making
  • e-commerce
  • econometrics
  • empirical research
  • forecasting
  • payment cards
  • Poland

    Adres url:
    DOI:
    7/17
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Big Data w e-commerce
    NAZWA KONFERENCJI: XVII Konferencja Naukowa Modelowanie procesów i systemów logistycznych
    MIEJSCE: Sopot, 1-2 grudnia 2016
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Big Data
  • e-commerce
  • logistics information

    8/17
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
    NAZWA KONFERENCJI: Konferencja Naukowa Budowanie łańcuchów dostaw jutra
    MIEJSCE: Katowice, 26-27 września 2016
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Katedra Logistyki Ekonomicznej Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • logistics information
  • e-commerce
  • competitiveness

    9/17
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ: Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Logistics information as a basic element in building of competitive advantage in e-commerce
    ŹRÓDŁO: Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - 2016, nr 306, s. 97-110
    p-ISSN: 2083-8611

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • logistyka informacji
  • e-commerce
  • handel elektroniczny
  • przewaga konkurencyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • logistics of information
  • e-commerce
  • electronic commerce
  • competitive advantage

    10/17
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ: Omnichannel as a new challenge for logistics
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2016, nr 15 (4), s. 69-78
    p-ISSN: 2451-0947
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Omnichannel
  • e-commerce
  • logistics

    Adres url:
    DOI:
    11/17
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ: Big data as an information source in the decision making-processes of the e-commerce companies
    ŹRÓDŁO: Research Journal of the University of Gdańsk. Transport Economics and Logistics (Modelling of Logistics Processes and Systems) ; pt. 19. - 2017, Vol. 71, s. 179-190
    p-ISSN: 2544-3224
    e-ISSN: 2544-3232

    UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Big Data
  • information logistics
  • e-commerce

    Adres url:
    DOI:
    12/17
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Identyfikacja i analiza poziomu rozwoju strategii Omnichannel oraz systemów wsparcia logistycznego w handlu elektronicznym dla branży odzieżowej
    NAZWA KONFERENCJI: XVIII Konferencja Naukowa Modelowanie procesów i systemów logistycznych
    MIEJSCE: Sopot, 7-8 grudnia 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-commerce
  • Omnichannel
  • logistics

    13/17
    AUTORZY: Dorota Książkiewicz, Wojciech Piotrowicz.
    TYTUŁ: Last mile logistics delivery in the fashion retail sector : the case of Poland
    ŹRÓDŁO: Research Journal of the University of Gdańsk. Transport Economics and Logistics. - 2017, Vol. 69, s. 51-61
    p-ISSN: 2544-3224
    e-ISSN: 2544-3232

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Transport development and performance in relation to the idea of sustainable development, pt. 3
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • logistics
  • delivery
  • last mile
  • fashion industry
  • last mile logistics
  • Poland
  • e-commerce
  • Omnichannel
  • multichannel
  • retail

    Adres url:
    DOI:
    14/17
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ: The logistics of information in customer service of online clothing shops
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2017, nr 16 (3), s. 21-34
    p-ISSN: 2451-0947
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-commerce
  • logistics

    Adres url:
    DOI:
    15/17
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ: The role of information in e-commerce
    ŹRÓDŁO: Research Journal of the University of Gdańsk. Transport Economics and Logistics (Modelling of Logistics Processes and Systems) ; pt. 18. - 2017, Vol. 68, s. 103-115
    p-ISSN: 2544-3224
    e-ISSN: 2544-3232

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Big Data
  • information logistics
  • e-commerce

    Adres url:
    DOI:
    16/17
    AUTORZY: Sylwia Pangsy-Kania.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: E-commerce - a key component of digital economy in EU countries
    ŹRÓDŁO: W: Contemporary issues and economic problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Aachen : Shaker Verlag, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 121-135
    ISBN: 978-3-8440-6130-7
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-commerce
  • digital economy

    17/17
    AUTORZY: Monika Grottel.
    TYTUŁ: Rozwój transgranicznego handlu internetowego - wyzwania dla administracji celnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cross-border e-commerce development - challenges for customs administrations
    ŹRÓDŁO: Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - 2018, nr 352, s. 66-75
    p-ISSN: 2083-8611

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • handel internetowy
  • transgraniczny handel internetowy
  • administracja celna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-commerce
  • cross-border e-commerce
  • customs administration

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego