logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: E-LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/16
AUTORZY: Michał Kuciapski.
TYTUŁ: Design framework for instructional design information system
ŹRÓDŁO: Polish Journal of Environmental Studies. - 2009, Vol. 18, no. 3B, s. 203-208
p-ISSN: 1230-1485

UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.947
Punktacja MNiSW: 10.000
5-letni Impact Factor ISI: 1.111
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • information system
  • instructional design
  • multimedia production
  • ICT

    2/16
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Elaboration and implementation of management model for developing e-learning courses
    ŹRÓDŁO: W: Proceedings of BIR'2009 : the eight international conference on perspectives in business informatics research, 01-02 October 2009 / Jan Aidemark, Sven Carlsson, Björn Cronquist (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Kristianstad : Kristianstad Academic Press, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. 49-55
    ISBN: 978-91-633-5509-7
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business process modeling
  • document flow management
  • e-learning
  • instructional design
  • workflow management

    3/16
    AUTORZY: Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski.
    TYTUŁ: Język UML - uwarunkowania i praktyka użytkowania w dydaktyce uczelni
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Unified modeling language - prerequisites and practical applications in higher education
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. - 2009, T. 17, s. 173-180
    p-ISSN: 1732-1166

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Unified Modeling Language
  • UML
  • e-learning
  • digital examination system
  • case study

    4/16
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zastosowanie platformy Moodle w kształceniu pedagogów.
    ŹRÓDŁO: W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / pod red. Doroty Siemienieckiej.
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [215]-221.
    ISBN: 978-83-7611-251-0
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Platforma Moodle w nauczaniu
  • e-learning
  • nauczanie na odległość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Moodle
  • e-learning
  • distance learning
  • distance education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/16
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Modele e-learningu akademickiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Models of academic e-learning
    ŹRÓDŁO: W: Technologie edukacyjne w wymiarze praktycyzmu, t. 2 / red. nauk. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [206]-216
    ISBN: 978-83-7611-955-7
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-learning
  • kształcenie zdalne
  • kształcenie online

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • distance learning
  • online education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/16
    AUTORZY: Maria Ganzha, Adam Omelczuk, Marcin Paprzycki, Mateusz Wypysiak.
    TYTUŁ: Information resource management in an agent-based virtual organization-initial implementation
    ŹRÓDŁO: Computer Science and Information Systems. - 2012, Vol. 9, iss. 3, s. 1307-1330
    p-ISSN: 1820-0214

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.549
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • agent systems
  • ontologies
  • virtual organization
  • resource management
  • Information Resources
  • e-learning
  • adaptability

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    7/16
    AUTORZY: Anna Kossobucka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Właściwości pośredniej komunikacji interpersonalnej w kształceniu metodą e-learningu a kompetencje komunikacyjne studentów specjalizacji nauczycielskiej.
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie się w społeczeństwie wiedzy XXI wieku, 1 / Natalia Majchrzak, Andrzej Zduniak (red. nauk.).
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2011.
    SERIA: Edukacja XXI wieku, 25
    OPIS FIZYCZNY: S. [67]-78.
    ISBN: 978-83-61304-38-8
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • Moodle
  • effective communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/16
    AUTORZY: Bartosz Marcinkowski, Piotr Ostrowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Considerations in introducing a blended learning environment dedicated to training computer network administrators
    ŹRÓDŁO: W: Information systems : development, learning, security : 6th SIGSAND/PLAIS EuroSymposium 2013, Gdańsk, Poland, September 26, 2013 : proceedings / Stanisław Wrycza (Ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Heidelberg [etc.] : Springer, 2013
    SERIA: Lecture Notes in Business Information Processing, 1865-1348, vol. 161
    OPIS FIZYCZNY: S. 85-93
    ISBN: 978-3-642-40854-0 (print)
    ISBN: 978-3-642-40855-7 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 6th SIGSAND/PLAIS EuroSymposium
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.09.26
    Do dnia: 2013.09.26
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • computer network
  • e-learning
  • simulation
  • emulation
  • Cisco
  • survey

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:
    9/16
    AUTORZY: Stanisław Wrycza, Michał Kuciapski.
    TYTUŁ: A model of faculty e-learning acceptance
    ŹRÓDŁO: Proceedings of the Annual Global Information Technology Management World Conference. - 2014, s. 2-12
    p-ISSN: 1557-6574

    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 15th Annual Global Information Technology Management Association (GITMA) World Conference 2014
    Miejsce konferencji: Philadelphia, PA
    Kraj: US
    Od dnia: 2014.06.22
    Do dnia: 2014.06.24
    Typ publikacji: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • higher education
  • UTAUT
  • technology acceptance model modification
  • system interactivity

    10/16
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Does the integration of the concept of rapid instructional design in project management approaches support the efficient realisation of e-learning projects?
    ŹRÓDŁO: W: ICCGI 2015: The Tenth International Multi-Conference on Computing in the Global Information Technology, October 11-16, 2015, St. Julians, Malta, [dokument elektorniczny] / eds. Hermann Kaindl, György Kálmán, Dan Tamir
    ADRES WYDAWNICZY: St. Julians : IARIA, cop. 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-124
    ISBN: 978-1-61208-432-9
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    UWAGI: http://www.thinkmind.org/download_full.php?instance=ICCGI+2015 [dostęp 10.10.2015]
    Tytuł-nazwa konferencji: ICCGI 2015. The Tenth International Multi-Conference on Computing in the Global Information Technology
    Miejsce konferencji: St. Julians
    Kraj: MT
    Od dnia: 2015.10.11
    Do dnia: 2015.10.16
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • rapid instructional design
  • e-learning
  • higher education
  • project management
  • course development
  • quality management

    Adres url:
    11/16
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: E-learning jako składowa podnoszenia jakości dydaktyki akademickiej - materiały z badań i doświadczeń akademickich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: E-learning as a factor for improving the quality of academic teaching - the materials from research and academic experience
    ŹRÓDŁO: W: Echa ideatorium : z doświadczenia nauczycieli akademickich, uczestników 2. Konferencji Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" na Wydziale Biologii Uniwersytetu Gdańskiego / red. nauk. Joanna Mytnik-Ejsmont, Wojciech Glac, Iwona Majcher
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" : Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 48-61
    ISBN: 978-83-7865-360-8
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 2. Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.03.28
    Do dnia: 2014.03.28
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • e-learning 2.0
  • educational simulation
  • virtual classroom
  • e-learning quality

    Adres url:
    12/16
    AUTORZY: Anna Kot.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Racjonalności edukacyjne uczestników kształcenia metodą e-learningu zbiorowe studium przypadku studentów i ich nauczycieli akademickich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Educational rationales of the e-learning participants collective case study of students and their teachers
    ŹRÓDŁO: W: Technologie informacyjno-komunikacyjne w geograficznej praktyce edukacyjnej = Information and communications technologies in geographical education practice / [red. tomu Adam Hibszer, Elżbieta Szkurłat]
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Komisja Edukacji Geograficznej PTG, 2015
    SERIA: Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, t. 5
    OPIS FIZYCZNY: S. 29-42
    ISBN: 978-83-934983-2-1
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • racjonalności edukacyjne
  • e-learning
  • zbiorowe studium przypadku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational rationality
  • e-learning
  • collective case study

    13/16
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Realizacja zajęć informatycznych przy wsparciu technik nauczania na odległość : zastosowania, korzyści i ograniczenia
    ŹRÓDŁO: W: Uniwersytet jutra / pod red. Sylwii Mrozowskiej i Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 91-[106]
    ISBN: 978-83-65148-20-9
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • blended learning
  • learning process quality
  • MOOC

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/16
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ: Skuteczne zarządzanie projektami e-learningowymi w warunkach ograniczonych zasobów poprzez integrację koncepcji Rapid Instructional Design
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Effective management of e-learning projects with limited resources supported by the integration of Rapid Instructional Design concept
    ŹRÓDŁO: E-Mentor. - 2015, nr 4 (61), s. 45-54
    p-ISSN: 1731-6758
    e-ISSN: 1731-7428

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • rapid instructional design
  • e-learning
  • project management
  • quality management
  • project management methodology

    Adres url:
    15/16
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Ponowoczesna Dydaktyka Polonistyczna : teoria i praktyka / red. nauk. Grażyna B. Tomaszewska, Darusz Szczukowski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • didactic of Polish language
  • cultural education

    16/16
    AUTORZY: Stanisław Wrycza, Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Determinants of academic e-learning systems acceptance
    ŹRÓDŁO: W: Information systems: research, development, applications, education: 11th SIGSAND/PLAIS EuroSymposium 2018, Gdansk, Poland, September 20, 2018 : proceedings / Stanisław Wrycza, Jacek Maślankowski (Eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Cham : Springer International Publishing, 2018
    SERIA: Lecture Notes in Business Information Processing, 1865-1348, vol. 333
    OPIS FIZYCZNY: S. 68-85
    ISBN: 978-3-030-00059-2
    ISBN: 978-3-030-00060-8
    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Information Systems
  • e-learning
  • UTAUT technology acceptance
  • higher education
  • faculty

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego