logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: E-LEARNING FOR HIGHER EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Michał Kuciapski.
TYTUŁ: Wielopłaszczyznowa integracja e-nauczania z akademicką praktyką dydaktyczną - studium przypadku uczelni University of Houston-Downtown
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Multifaceted integration of e-learning with the practices in higher education - a case study of University of Houston-Downtown
ŹRÓDŁO: E-Mentor. - 2018, nr 1 (73), s. 74-85
p-ISSN: 1731-6758
e-ISSN: 1731-7428

UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 15.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multifaceted integration of e-learning
  • e-learning for higher education
  • e-learning quality
  • internal and external videoconferences
  • blended learning

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego