logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: E-LEARNING QUALITY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Michał Kuciapski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: E-learning jako składowa podnoszenia jakości dydaktyki akademickiej - materiały z badań i doświadczeń akademickich
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: E-learning as a factor for improving the quality of academic teaching - the materials from research and academic experience
ŹRÓDŁO: W: Echa ideatorium : z doświadczenia nauczycieli akademickich, uczestników 2. Konferencji Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" na Wydziale Biologii Uniwersytetu Gdańskiego / red. nauk. Joanna Mytnik-Ejsmont, Wojciech Glac, Iwona Majcher
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" : Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 48-61
ISBN: 978-83-7865-360-8
UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: 2. Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2014.03.28
Do dnia: 2014.03.28
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • e-learning 2.0
  • educational simulation
  • virtual classroom
  • e-learning quality

    Adres url:
    2/2
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ: Wielopłaszczyznowa integracja e-nauczania z akademicką praktyką dydaktyczną - studium przypadku uczelni University of Houston-Downtown
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Multifaceted integration of e-learning with the practices in higher education - a case study of University of Houston-Downtown
    ŹRÓDŁO: E-Mentor. - 2018, nr 1 (73), s. 74-85
    p-ISSN: 1731-6758
    e-ISSN: 1731-7428

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multifaceted integration of e-learning
  • e-learning for higher education
  • e-learning quality
  • internal and external videoconferences
  • blended learning

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego