logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: EARLY CHILDHOOD EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Marta Łockiewicz, Dorota Kalka.
TYTUŁ: Aktywizacja rozwoju psychomotorycznego za pomocą Metody Dobrego Startu
ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 3 (8), s. 19-21
p-ISSN: 1689-4839

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pre-school children
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • psychomotor development
  • early childhood education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/7
    AUTORZY: Ewa Szatan.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Child, music and movement (creativity in early childhood education)
    ŹRÓDŁO: W: Scientific articles of 7th international conference Person. Color. Nature. Music : arts lifelong learning program, May 10-15, 2011, Daugavpils, Latvia
    ADRES WYDAWNICZY: Daugavpils : Daugavpils University Academic Press "Saule", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 253-259
    ISBN: 978-9984-14-556-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child
  • music
  • movement
  • creativity
  • early childhood education

    3/7
    AUTORZY: Maria Szczepska-Pustkowska.
    TYTUŁ: Sto języków dziecka : wczesna edukacja z inspiracji myślą pedagogiczną Lorisa Malaguzzi
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The hundred languages of the child : early childhood education inspired by Loris Malaguzzi's pedagogical thinking
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2013, R. 9, nr 1, s. 76-90
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • krytyka współczesnej szkoły
  • wczesna edukacja
  • filozofia Reggio Emilia
  • Loris Malaguzzi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • criticism of modern schools
  • early childhood education
  • philosophy of Reggio Emilia
  • Loris Malaguzzi

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/7
    AUTORZY: Ewa Szatan.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Edukacja muzyczna i rozumienie jej znaczenia dla rozwoju własnych kompetencji kluczowych studentów wczesnej edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Music education and understanding its meaning for the development of their key competencies of students of early childhood education
    ŹRÓDŁO: W: Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży : teoria i badania / red. nauk. Janina Uszyńska-Jarmoc, Małgorzata Bilewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak : Fundacja Centrum Transfeu Wiedzy i Innowacji Społeczno-Pedagogicznych, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 257-269
    ISBN: 978-83-62015-92-4
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • university student
  • key competencies
  • early childhood education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/7
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Uczniowskie poczucie sprawstwa a praktyki oceniania we wczesnej edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learner feelings of agency and practices of assessment in early education
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 105-124
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczniowskie poczucie sprawstwa
  • wczesna edukacja
  • ocenianie szkolne
  • nauczycielskie praktyki oceniania
  • kultura stopnia szkolnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students' sense of agency
  • early childhood education
  • school assessment
  • teacher's assessment practices
  • culture of the school grade

    Adres url:
    6/7
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ: Wyjść poza instytucjonalną standaryzację dziecka. Nowe inspiracje teoretyczne dla wczesnej edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Going beyond the institutionalized standardization of the child. New theoretical inspirations for early education
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 15-32
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rozwój dzieci
  • wczesna edukacja
  • dyskurs
  • standaryzacja rozwoju
  • normalizacja rozwoju

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child development
  • early childhood education
  • discourse
  • standardization of development
  • normalization of development

    Adres url:
    7/7
    AUTORZY: Bartosz Atroszko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: W jakim celu studentki pedagogiki wczesnej edukacji korzystają z Wikipedii?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: For what purpose early childhood education female students use Wikipedia?
    ŹRÓDŁO: W: QUAERE 2018 : recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : 27-29 června 2018, roč. 8 = QUAERE 2018 : reviewed proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistant : June 27-29, 2018, vol. 8
    ADRES WYDAWNICZY: Hradec Králové : Magnanimitas, cop. 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 1214-1223
    ISBN: 978-80-87952-26-9
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Quaere 2018. Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants
    Miejsce konferencji: Hradec Králové
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2018.06.27
    Do dnia: 2018.06.29
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Wikipedia
  • studenci pedagogiki
  • pedagogika wczesnej edukacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Wikipedia
  • pedagogy student
  • early childhood education

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego