logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: EARLY INTERVENTION
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Matuszkiewicz.
TYTUŁ: Parents' literacy skills, reading preferences, and the risk of dyslexia in Year 1 students
ŹRÓDŁO: Polish Psychological Bulletin. - 2016, Vol. 47, no. 3, s. 281-288
p-ISSN: 0079-2993
e-ISSN: 1641-7844

UWAGI: Bibiogr. 53 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • familial risk of dyslexia
  • reading preferences
  • early learners
  • early intervention

    Adres url:
    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Joanna Doroszuk, Karolina Tersa.
    TYTUŁ: Oblicza i znaczenia współpracy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Colors and meanings of cooperation in early childhood developmental support
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 30, s. 106-121
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Konteksty niepełnosprawności. Prawo - wsparcie - zmiana
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • współpraca
  • wczesne wspomaganie rozwoju
  • wczesna interwencja
  • terapia
  • zespoły terapeutyczne
  • strategie przeniesienia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cooperation
  • early childhood developmental support
  • early intervention
  • therapy
  • therapeutic teams
  • transition plans

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego