logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ECOLOGY OF LANGUAGE LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
TYTUŁ: The ecology of empowerment as manifested by student critical language awareness
ŹRÓDŁO: Konińskie Studia Językowe. - 2016, T. 4, nr 4, s. 373-389
p-ISSN: 2353-1983
e-ISSN: 2353-5148

UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ecology of language learning
  • critical language awareness
  • marginalization
  • empowerment
  • linguistic normativity
  • political autonomy in language learning

    2/2
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Is there a place for "sowing" in second language (L2) education at the university level? Neoliberal tenets under scrutiny
    ŹRÓDŁO: W: Challenges of second and foreign language education in a globalized world : studies in honor of Krystyna Droździał-Szelest / Mirosław Pawlak, Anna Mystkowska-Wiertelak eds.
    ADRES WYDAWNICZY: Cham : Springer, 2018
    SERIA: Second Language Learning and Teaching, 2193-7648
    OPIS FIZYCZNY: S. 287-305
    ISBN: 978-3-319-66974-8
    ISBN: 978-3-319-66975-5 (ebook)
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • neoliberalism
  • commercialization
  • L2 teaching
  • ecology of language learning
  • autonomy
  • critical perspective

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego