logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: EDUCATIONAL RHETORIC OF EMPOWERMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
TYTUŁ: The educational rhetoric of empowerment in academic tutoring: The teacher's and student's perspectives
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Edukacyjna retoryka upełnomocnienia w tutoringu akademickim z perspektywy nauczyciela i studenta
ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2017, no. 14/1, s. 205-224
p-ISSN: 1732-1220
e-ISSN: 2451-1498

UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • język
  • edukacyjna retoryka upełnomocnienia
  • krytyczna analiza dyskursu
  • retoryka
  • tutoring akademicki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic tutoring
  • critical discourse analysis
  • educational rhetoric of empowerment
  • language
  • rhetoric

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego