logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: EMANCIPATORY EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Piotr Stańczyk.
TYTUŁ: O pedagogię uciśnionych
ŹRÓDŁO: Kontakt. - 2017, nr 35, s. 45-50
p-ISSN: 1898-9195

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pedagogy of the opressed
  • emancipatory education
  • popular education
  • Paulo Freire
  • São Tomé and Príncipe
  • adult education

    2/2
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Uciśnieni, historia i społeczna zmiana. Historiozofia w filozofii wychowania P. Freirego: pojęcie historii jako możliwości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The oppressed, history and social change. Philosophy of history in P. Freire's philosophy of education: category of history as possibility
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2018, Vol. 30, nr 1 (59), s. 53-72
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • historia jako możliwość
  • pedagogika emancypacyjna
  • Paulo Freire
  • historiozofia
  • ideologia
  • pedagogika krytyczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • history as possibility
  • emancipatory education
  • Paulo Freire
  • philosophy of history
  • ideology
  • critical pedagogy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego