logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ERROR ANALYSIS
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Jolanta Hinc.
TYTUŁ: Englisch als Interferenzquelle bei der Aneignung der Wortstellung des Deutschen : Sprachvergleichende Bemerkungen aus der Sicht des Polnischen als Muttersprache des Englischen als erster Fremdsprache und des Deutschen als zweiter Fremdsprache
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: English as an interference source in the acquisition of the German word order : structural comparative aspects of the word order Polish as the mother tongue, English as the first foreign language and German as the second foreign language
ŹRÓDŁO: Glottodidactica. - 2010, Vol. 36, s. [143]-154
p-ISSN: 0072-4769

UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: GER
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • error analysis
  • word order of German
  • interference
  • Polish as L1
  • English as the first foreign language
  • German as the second foreign language

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Jolanta Hinc.
    TYTUŁ: Wpływ języka angielskiego jako pierwszego języka obcego na szyk wyrazów w zdaniach w języku niemieckim jako drugim języku obcym u polskich uczniów z podstawową znajomością języka niemieckiego. Analiza błędów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The influence of English as the first foreign language on the word order of German as the second foreign language in the group of Polish students with the basic knowledge of German language. Error analysis
    ŹRÓDŁO: Acta Neophilologica. - 2011, T. 13, s. [49]-57
    p-ISSN: 1509-1619

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interference
  • word order of German language
  • error analysis

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/4
    AUTORZY: Jolanta Hinc.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Die Wortstellung des Deutschen als Problembereich für polnische Deutschlernende mit Englischkenntnissen - eine Fehleranalyse Didaktische Implikationen - gewählte Modelle zur Darstellung der deutschen Wortstellung
    ŹRÓDŁO: W: Didaktische und linguistische Implikationen / hrsg. von Zenon Weigt, Dorota Kaczmarek, Jacek Makowski, Marcin Michoń
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014
    SERIA: Felder der Sprache Felder der Forschung
    OPIS FIZYCZNY: S. 33-44
    ISBN: 978-83-7969-212-5
    ISBN: 978-83-7969-583-6 (e-ISBN)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • error analysis
  • word order
  • teaching German word order

    4/4
    AUTORZY: Jolanta Hinc.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Englisch als Interferenzquelle für Grammatikfehler in der schriftlichen Produktion im Deutschen. Didaktische Implikationen zur Förderung der Sprachbewusstheit im Fremdsprachenstudium
    ŹRÓDŁO: W: Kultur, Kommunikation, Kreativität, Reflexivität : Beiträge zum universitären Fremdsprachenunterricht / Sylwia Adamczak-Krysztofowicz, Anna Szczepaniak-Kozak (Hrsg.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, cop. 2014
    SERIA: Posener Beiträge zur Angewandten Linguistik, 2191-3536, Bd. 4
    OPIS FIZYCZNY: S. [195]-206
    ISBN: 978-3-631-64488-1
    ISBN: 978-3-653-03339-7 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • word order
  • negative transfer
  • error analysis
  • supporting of language awareness
  • comparison of grammar structures

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego