logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ETHNOGRAPHIC MUSEUM
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Klaudia Nowicka, Dominika Szymańska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Muzeum etnograficzne na wolnym powietrzu jako produkt turystyczny miejsce. Przykład Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: An ethnographic open-air museum as a place-product. The example of the Museum of the Mazovian Countryside in Sierpc
ŹRÓDŁO: W: Przestrzeń w turystyce : znaczenie i wykorzystanie / red. nauk. Małgorzata Durydiwka, Katarzyna Duda-Gromada
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. [299]-311
ISBN: 978-83-63245-89-4
UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkt turystyczny miejsce
  • muzeum etnograficzne
  • komercjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • place-product
  • ethnographic museum
  • commercialization

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego