logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: EXTENSIVE LITERACY TRAINING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Paulina Pawlicka, Małgorzata Lipowska, Paweł Jurek.
TYTUŁ: Bilingual advantage? Literacy and phonological awareness in Polish-speaking early elementary school children learning English simultaneously
ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2018, Vol. 16, no. 1, s. 27-46
p-ISSN: 1730-7503
e-ISSN: 2084-4298

UWAGI: Bibliogr. 69 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • bilingual education
  • extensive literacy training
  • reading efficiency

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego