logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FAN PAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fanpage jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej organizacji społecznych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Facebook fan pages as the latest tool of marketing communication for social organizations
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
OPIS FIZYCZNY: S. 159-176
ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • social media
  • fan page

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego