logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FOREIGN LANGUAGE TEACHING
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
TYTUŁ: Theoretical discussion on how interdisciplinary knowledge serves educational practice
ŹRÓDŁO: Polish Journal of Social Science. - 2009, Vol. 4, no. 1, s. [119]-137
p-ISSN: 1896-7817

UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interdisciplinarity
  • educational practice
  • foreign language teaching
  • glottodydaktyka
  • merge of social sciences

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/7
    AUTORZY: Katarzyna Stankiewicz, Anna Żurek.
    TYTUŁ: Der heimliche Lehrplan im DaF-Unterricht
    ŹRÓDŁO: Zielsprache Deutsch. - 2016, Jg. 43, H. 2, s. 39-51
    p-ISSN: 0341-5864

    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • hidden curriculum
  • foreign language teaching
  • culture

    3/7
    AUTORZY: Adam Szeluga.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Glottodydaktyka stosowana? O potrzebie zmiany paradygmatu współczesnej dydaktyki języków obcych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Applied glottodidactics. On the need for the change in the paradigm of modern foreign language teaching
    ŹRÓDŁO: W: Problemy współczesnej glottodydaktyki i nauczania przekładu / pod red. Joanny Mampe, Jolanty Hinc i Adama Jarosza
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 15-25
    ISBN: 978-83-7865-553-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 313-331
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • foreign language teaching
  • methodology
  • glottodidactics
  • cognitive linguistics
  • culture code
  • understanding
  • language system
  • vocabulary
  • grammar

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/7
    AUTORZY: Żanna Sładkiewicz, Marta Noińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: O roli nauczania elementów niewerbalnych na lekcjach języka obcego (na przykładzie gestów polskich i rosyjskich)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On the role of teaching non-verbal elements in a foreign language classroom on the example of Polish and Russian gestures
    ŹRÓDŁO: W: Problemy współczesnej glottodydaktyki i nauczania przekładu / pod red. Joanny Mampe, Jolanty Hinc i Adama Jarosza
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 169-186
    ISBN: 978-83-7865-553-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 313-331
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • non-verbal communication
  • foreign language teaching
  • Polish
  • Russian
  • culture-specific gestures

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/7
    AUTORZY: Ewa Andrzejewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Poradnik do podręcznika w doskonaleniu zawodowym nauczycieli języków obcych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Teacher's guides in foreign language teachers' professional development
    ŹRÓDŁO: W: Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy - kształcenie - doskonalenie zawodowe / red. nauk. Ewa Andrzejewska, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 273-288
    ISBN: 978-83-7865-532-9
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • poradnik metodyczny do podręcznika
  • nauczanie języków obcych
  • doskonalenie zawodowe nauczycieli języków obcych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher's guides
  • foreign language teaching
  • professional teachers' development

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/7
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ästhetisches Lernen: Die kulturelle Erfahrung der Künste im Fremdsprachenunterricht
    ŹRÓDŁO: W: Sprachliche Dimensionen der Fremdheit und Andersartigkeit / Iwona Wowro, Mariusz Jakosz, Renata Kozieł (Hrsg.)
    ADRES WYDAWNICZY: Berlin : Peter Lang, 2018
    SERIA: Warschauer Studien zur Germanistik und zur angewandten Linguistik, 2192-7820, Bd. 31
    OPIS FIZYCZNY: S. 165-175
    ISBN: 978-3-631-74541-0
    ISBN: 978-3-631-74568-7 (E-PDF)
    ISBN: 978-3-631-74569-4 (EPUB)
    ISBN: 978-3-631-74570-0 (MOBI)
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • aesthetics
  • art
  • picture
  • interculturality
  • foreign language teaching

    7/7
    AUTORZY: Ž. R. Sladkevič.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ispol'zovanie cifrovyh tehnologij v praktike prepodavaniâ RKI inostrannym studentam-rusistam
    ŹRÓDŁO: W: Metodologiâ i tehnologii dovuzovskogo obrazovaniâ : materialy II meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Grodno, 16-17 noâbrâ 2017 g. / redkol. Û. Â. Romanovskij, I. A. Korlûkova, A. V. Valûk, N. L. Myslivec, I. Û. Samojlova
    ADRES WYDAWNICZY: Grodno : GrGU im. Â. Kupaly, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 170-172
    ISBN: 978-985-582-172-5
    UWAGI: Bibliorg. 22 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: II meždunarodnaâ naučno-praktičeskaâ konferenciá "Metodologiâ i tehnologii dovuzovskogo obrazovaniâ"
    Miejsce konferencji: Grodno
    Kraj: BY
    Od dnia: 2017.11.16
    Do dnia: 2017.11.17
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • digital technologies
  • foreign language teaching
  • methodology

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego