logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FORMATIVE ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Teoretyczne podstawy oceniania osiągnięć uczniów
ŹRÓDŁO: W: Ocenianie kształtujące po polsku : kurs dla doradców metodycznych - teoria i praktyka : scenariusze zajęć / red.: Marta Choroszczyńska, Klemens Stróżyński
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. 11-45
ISBN: 978-83-62360-32-1
UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory of classroom assessment
  • formative assessment
  • summative assessment

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Olga Ludyga.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Oceniaj, aby uczyć - zmiany dotyczące oceny szkolnej w norweskich programach państwowych : na przykładzie szkoły średniej w Północnej Norwegii
    ŹRÓDŁO: W: Diagnozy edukacyjne : dorobek i nowe zadania : XX Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Gdańsk, 18-20 września 2014 r. / pod red. Bolesława Niemierko i Marii Krystyny Szmigel
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Grupa Tomami, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 358-371
    ISBN: 978-83-63873-13-4
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: XX Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej "Diagnozy edukacyjne : dorobek i nowe zadania"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.09.18
    Do dnia: 2014.09.20
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Norway
  • formative assessment
  • vocational school

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego