logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: GAMIFICATION
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Grzegorz D. Stunża, Piotr Kowzan.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: ZaGRAcanie świata : [rozmowa Grzegorza D. Stunży i Piotra Kowzana]
ŹRÓDŁO: W: Edukacja kulturalna i medialna : nowe trendy i wyzwania, [dokument elektroniczny / koncepcja i red. merytoryczna Grzegorz D. Stunża]
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Edukator Medialny : Instytut Kultury Miejskiej, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 19-23
ISBN: 978-83-938408-0-9
UWAGI: http://edukatormedialny.pl/wp-content/uploads/2014/03/edukacjakulturalna.pdf [dostęp 20.06.2014]
Typ publikacji: PWY
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • board games
  • gamification
  • chess as a learning catalyst

    Adres url:
    2/5
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jak "rozegrać" zajęcia, czyli o roli gamifikacji w dydaktyce akademickiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: How to "play" classes - about the role of gamification in academic education
    ŹRÓDŁO: W: Wyzwania współczesnej pedagogiki / red. nauk. Daria Becker-Pestka, Elżbieta Kowalik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 245-256
    ISBN: 978-83-61712-55-8
    ISBN: 978-83-7556-808-0
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gamification
  • academic education methodology
  • teaching

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Małgorzata Zielińska, Piotr Kowzan, Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tworzenie gier dla pracy pedagogicznej - edukacyjne badania w działaniu
    ŹRÓDŁO: W: Echa ideatorium : z doświadczenia nauczycieli akademickich, uczestników 2. Konferencji Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" na Wydziale Biologii Uniwersytetu Gdańskiego / red. nauk. Joanna Mytnik-Ejsmont, Wojciech Glac, Iwona Majcher
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" : Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 217-237
    ISBN: 978-83-7865-360-8
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 2. Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.03.28
    Do dnia: 2014.03.28
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • game-based learning
  • serious games
  • game design
  • gamification
  • didactics in higher education
  • teaching methods

    Adres url:
    4/5
    AUTORZY: Beata Kapela-Bagińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: (Wy)Grać na polskim! - gry dydaktyczne jako metody wspomagające proces edukacji na różnych etapach kształcenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: (Polish) GAME ON! - educational games as ways of supporting the teaching process at different stages of education
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki, t. 2 / red. nauk. Ewa Jaskółowa, Danuta Krzyżyk, Bernadeta Niesporek-Szamburska, Małgorzata Wójcik-Dudek, przy współpr. Diany Jagodzińskiej i Aleksandry Zok-Smoły
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2016
    SERIA: Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336
    OPIS FIZYCZNY: S. 177-188
    ISBN: 978-83-8012-952-8
    ISBN: 978-83-8012-953-5 (wersja elektroniczna)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gamification

    5/5
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Serious games and their application in creating corporate identity
    ŹRÓDŁO: W: Handbook of digital games and entertainment technologies / Ryohei Nakatsu, Matthias Rauterberg, Paolo Ciancarini (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Singapore : Springer Singapore, cop. 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 1-18
    ISBN: 978-981-4560-52-8 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • corporate identity
  • gamification
  • education

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego