logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: GENDER STEREOTYPES
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Małgorzata Lipowska, Mariusz Lipowski, Paulina Pawlicka.
TYTUŁ: "Daughter and son: a completely different story"? Gender as a moderator of the relationship between sexism and parental attitudes
ŹRÓDŁO: Health Psychology Report. - 2016, Vol. 4, no. 3, s. 224-236
p-ISSN: 2353-4184
e-ISSN: 2353-5571

UWAGI: Bibliogr. 88 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sexism
  • gender stereotypes
  • parental attitudes

    Adres url:
    DOI:
    2/4
    AUTORZY: Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Alison Marganski, Tomasz Baran, Jarosław Piotrowski.
    TYTUŁ: Corruption and sexual scandal : the importance of politician gender
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Corrupción y escándalo sexual : la importancia del género de un político
    ŹRÓDŁO: Anales de Psicología = Annals of Psychology. - 2017, Vol. 33, no 1, s. 133-141
    p-ISSN: 0212-9728
    e-ISSN: 1695-2294

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.756
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.184
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • political scandal
  • gender stereotypes
  • expectancy violations theory
  • shifting standards theory

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    3/4
    AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka, Jacek Buczny.
    TYTUŁ: Does it pay to break male gender stereotypes in advertising? A comparison of advertisement effectiveness between the United Kingdom, Poland and South Africa
    ŹRÓDŁO: Journal of Gender Studies. - 2018, Vol. 27, iss. 6, s. 464-480
    p-ISSN: 0958-9236
    e-ISSN: 1465-3869

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.918
    Punktacja MNiSW: 25.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.193
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • gender attitudes
  • gender portrayal
  • gender stereotypes
  • sex roles
  • cross-cultural

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
    4/4
    AUTORZY: Natasza Kosakowska-Berezecka, Paweł Jurek, Tomasz Besta, Lubomiła Korzeniewska, Beate Seibt.
    TYTUŁ: De-gender them! Gendered vs cooperative division of housework - cross-cultural comparison of Polish and Norwegian students
    ŹRÓDŁO: Current Psychology. - 2018, online first, s. 1-9
    p-ISSN: 1046-1310
    e-ISSN: 1936-4733

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.280
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.165
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender stereotypes
  • cross-cultural comparisons
  • gender equality within housework
  • gendered domestic duties

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego