logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: HEARING IMPAIRMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Marta Pięta.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Problematyka rewalidacji dorosłych osób z niepełnosprawnością słuchową na łamach czasopisma "Szkoła Specjalna" w latach 1924-1965
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The problematic aspects of rehabiliation of adults with auditory disability based on the journal "Szkoła Specjalna" in the years 1924-1965
ŹRÓDŁO: W: Wyzwania i kierunki rozwoju nauk społecznych, [dokument elektroniczny] / red. nauk. Sandra Frąckowiak, Patrycja Łaga, Margaretta Mielewczyk, Marta Pięta, Agnieszka Ploetzing, Monika Ruksztełło
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Uniwersytet Gdański. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Politologii, 2016
OPIS FIZYCZNY: S. 440-463
ISBN: 978-83-64970-11-5
UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
UWAGI: https://issuu.com/politologiaug/docs/wyzwania_i_kierunki_rozwoju_nauk_sp_d44c7eb963ef80 [dostęp 25.01.2017]
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła specjalna
  • czasopisma pedagogiczne
  • surdopedagogika
  • niepełnosprawność słuchowa
  • uszkodzenia słuchu
  • niesłyszący
  • rewalidacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • special school
  • pedagogical journals
  • deaf education
  • auditory disability
  • hearing impairment
  • deaf
  • rehabilitation

    Adres url:
    2/2
    AUTORZY: Małgorzata Rocławska-Daniluk, Ewa Kowalewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pomóżmy dzieciom lepiej mówić w języku ojczystym i w kolejnych językach! Studium przypadku ucznia z ubytkiem słuchu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Let's help children speak their mother tongue and foreign languages better! A case study of a learner with hearing impairment
    ŹRÓDŁO: W: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod red. Joanny Rokity-Jaśkow i Werony Król-Gierat
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017
    SERIA: Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025, 804
    OPIS FIZYCZNY: S. 154-173
    ISBN: 978-83-8084-077-5
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • speech and language therapists (SLTs)
  • school education
  • hearing impairment

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego