logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: HETEROGENEITY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Tomasz Szkudlarek.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ryzyko tożsamości
ŹRÓDŁO: W: Tożsamość : trudne pytanie kim jestem / Wiesław Łukaszewski [et al.]
ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Smak Słowa, 2012
SERIA: Bliżej Psychologii
OPIS FIZYCZNY: S. 127-[143]
ISBN: 978-83-62122-25-7
UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • identity
  • difference
  • heterogeneity

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Longina Strumska-Cylwik.
    TYTUŁ: Giving meanings to the advertising message : heterogeneity of interpretation and homogeneity of the interpretive matrix of interpreters
    ŹRÓDŁO: International Journal of Arts and Sciences, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 8, no. 3, s. 249-256
    TRYB DOSTĘPU: Płyta CD
    e-ISSN: 1944-6934

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interpretations
  • advertising message
  • heterogeneity
  • homogeneity

    Adres url:
    3/4
    AUTORZY: Iwona Krupecka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Las ilusiones perdidas... La demitificación de la "identidad nacional/cultural" en la obra de Unamuno
    ŹRÓDŁO: W: Mitologizacja kultury w polskiej i iberyjskiej twórczości artystycznej = Mitificación de cultura en la creación artística ibérica y polaca = Mitificação de cultura na criação artística ibérica e polaca / red. Wojciech Charchalis i Bogdan Trocha
    ADRES WYDAWNICZY: Zielona Góra : Pracownia Mitopoetyki i Filozofii Literatury, Uniwersytet Zielonogórski, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 251-262
    ISBN: 978-83-940506-8-9
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 497-531
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: FRE
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cultural identity
  • tradition
  • heterogeneity

    4/4
    AUTORZY: Małgorzata Wiśniewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Services, characteristics and definition
    ŹRÓDŁO: W: The SAGE encyclopedia of quality and the service economy / ed. by Su Mi Dahlgaard-Par
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks, CA : SAGE Publications, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 727-730
    ISBN: 978-1-4522-5672-6
    ISBN: 978-1-4833-4636-6 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gab model
  • intangibility
  • heterogeneity
  • inseparability and perishability (IHIP)
  • service delivery system and service providers

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego