logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: HETEROGENEITY AND HYBRIDITY OF CLASSROOM ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Teoria i praktyka oceniania szkolnego : w poszukiwaniu pedagogicznych przesłanek hybrydyczności oceny szkolnej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Theory and practice of classroom assessment : in search for premises of hybrydity of school grade
ŹRÓDŁO: Ruch Pedagogiczny. - 2014, R. 85, nr 2, s. 67-[82]
p-ISSN: 0483-4992

UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • teoria i praktyka oceniania szkolnego
  • teoria-aktora sieci
  • heterogeniczność i hybrydyczność oceniania szkolnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory and practice of classroom assessment
  • Actor-Network Theory
  • heterogeneity and hybridity of classroom assessment

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego