logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: HIGHER EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 33



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/33
AUTORZY: Piotr Stańczyk.
TYTUŁ: Przemoc i emancypacja : ambiwalencja funkcji studiów zaocznych
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
OPIS FIZYCZNY: 250, [1] s., il., 21 cm
ISBN: 978-83-7326-525-7
UWAGI: Bibliogr. s. 247-251
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical pedagogy
  • sociology of education
  • higher education
  • extramural studies
  • adult education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/33
    AUTORZY: Madeleine Abrandt Dahlgren, Maria Mendel, Tone Dyrdal Solbrekke, Małgorzata Cackowska, Ania Struzunska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Structural and cultural conditions of higher education
    ŹRÓDŁO: W: Students as journeymen between cultures of higher education and work : a longitudinal European study of the transition from higher education to work life / Lars Owe Dahlgren (ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Sarbrücken : Lap Lambert Academic Publishing, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. 48-59
    ISBN: 978-3-8383-9462-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 134-140
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • work life
  • transition
  • discourse analysis

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/33
    AUTORZY: Teresa Martyniuk.
    TYTUŁ: Sylwetka absolwenta studiów wyższych z zakresu rachunkowości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Profile of the graduate of BA and MA degree courses in accounting
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości. - 2010, T. 56 (112), s. 139-147
    p-ISSN: 1641-4381

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rachunkowość
  • formy dydaktyczne rachunkowości
  • profil osobowy
  • szkolnictwo wyższe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • accounting
  • teaching methods in accounting
  • personal profile
  • higher education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/33
    AUTORZY: Kirsten Hofgaard Lycke, Manfred Bayer, Małgorzata Cackowska, Helene Hård as Segerstad, Kristina Johansson, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The transition from higher education to work life
    ŹRÓDŁO: W: Students as journeymen between cultures of higher education and work : a longitudinal European study of the transition from higher education to work life / Lars Owe Dahlgren (ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Sarbrücken : Lap Lambert Academic Publishing, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. 89-114
    ISBN: 978-3-8383-9462-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 134-140
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • work life
  • students
  • transition

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/33
    AUTORZY: Arkadiusz Januszewski, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The steps of designing an IT-embedded costing system for higher education institutions
    ŹRÓDŁO: W: EEE'11 : proceedings of the 2011 International Conference on e-Learning, e-Business, Enterprise Information Systems and e-Government : WORLDCOMP'11, July 18-21, 2011, Las Vegas, Nevada, USA / ed. Hamid R. Arabnia, [et al.]
    ADRES WYDAWNICZY: Las Vegas : CSREA Press, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 342-348
    ISBN: 1-60132-176-7
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Activity Based Costing
  • ABC model
  • higher education
  • teaching costs

    Adres url:
    6/33
    AUTORZY: Grzegorz Bucior.
    TYTUŁ: Wymagania dotyczące prac magisterskich w Katedrze Rachunkowości Uniwersytetu Gdańskiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Requirements addressed to master's thesis at the Department Accounting University of Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica. - 2011, 63, s. 23-29
    p-ISSN: 2081-0644
    e-ISSN: 2300-5386

    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ocena studentów
  • praca magisterska
  • rachunkowość
  • jakość kształcenia
  • standardy
  • szkolnictwo wyższe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • master's thesis
  • students marking
  • accounting
  • quality education
  • standards
  • higher education

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/33
    AUTORZY: Taru Penttilä, Adam Jagiełło-Rusiłowski, Liisa Kairisto-Mertanen.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Validating social competencies as learning outcomes of innovation pedagogy - experiences in Finland and Poland
    ŹRÓDŁO: W: International Conference on Engineering Education 2012 : Turku, Finland, July 30 - August 2, 2012 : proceedings / Jerker Björkqvist, Mikko-Jussi Laakso, Janne Roslöf, Raija Tuohi, Seppo Virtanen (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Turku : Turku University of Applied Sciences, 2012
    SERIA: Research Reports from Turku University of Applied Sciences, 1796-9964
    OPIS FIZYCZNY: S. 218-224
    ISBN: 978-952-216-296-0
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social competencies
  • validation
  • innovation pedagogy
  • higher education
  • Poland
  • Finland

    8/33
    AUTORZY: Dorota Krzemińska, Jolanta Rzeźnicka-Krupa.
    TYTUŁ: "Inny"/"inność" w międzykulturowym doświadczeniu edukacyjnym : pytania i refleksje w kontekście współczesnych zmian kształcenia na poziomie wyższym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Other"/"otherness" in the multicultural educational experience : questions and reflections in the context of contemporary changes in higher education
    ŹRÓDŁO: Szkice Humanistyczne. - 2013, T. 13, nr 1, s. [105]-117
    p-ISSN: 1642-6363

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • inny
  • szkolnictwo wyższe
  • doświadczenia edukacyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • other
  • higher education
  • educational experience

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/33
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Humanistyczny wymiar misji społecznej uczelni
    ŹRÓDŁO: W: Misja i służebność uniwersytetu w XXI wieku : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Woźnickiego
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 110-120
    ISBN: 978-83-7814-124-2
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • local community
  • social innovations
  • human-centered approach

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/33
    AUTORZY: Eliza Czerka-Fortuna.
    TYTUŁ: Przejawy kultury terapeutycznej w edukacji akademickiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Manifestation of therapeutic culture in higher education
    ŹRÓDŁO: Edukacja Dorosłych. - 2013, nr 2 (69), s. [19]-26
    p-ISSN: 1230-929X

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kultura terapeutyczna
  • edukacja akademicka
  • samowychowanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • therapeutic culture
  • therapeutic ethos
  • higher education

    11/33
    AUTORZY: Stanisław Wrycza, Michał Kuciapski.
    TYTUŁ: A model of faculty e-learning acceptance
    ŹRÓDŁO: Proceedings of the Annual Global Information Technology Management World Conference. - 2014, s. 2-12
    p-ISSN: 1557-6574

    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 15th Annual Global Information Technology Management Association (GITMA) World Conference 2014
    Miejsce konferencji: Philadelphia, PA
    Kraj: US
    Od dnia: 2014.06.22
    Do dnia: 2014.06.24
    Typ publikacji: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • higher education
  • UTAUT
  • technology acceptance model modification
  • system interactivity

    12/33
    AUTORZY: Piotr Grudowski, Małgorzata Wiśniewska.
    TYTUŁ: Dylematy reorientacji projakościowej w regulacjach dotyczących polskiego szkolnictwa wyższego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dilemmas of quality reorientation in Polish legal regulations concerning higher education institutions
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 5, s. 786-[792]
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkolnictwo wyższe
  • zarządzanie jakością
  • samoocena
  • regulacje prawne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • quality management
  • self assessment
  • legal regulations

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/33
    AUTORZY: Paweł Andrzej Atroszko, Bartosz Atroszko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kompetencje w zakresie uczenia się jako korelaty postaw obywatelskich. Komunikat z badań
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learning competences as correlates of civic attitudes. Study report
    ŹRÓDŁO: W: Oblicza społeczeństwa obywatelskiego : państwo, gospodarka, świat / red. nauk. Joachim Osiński, Joanna Zuzanna Popławska
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [33]-46
    ISBN: 978-83-7378-924-1
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • społeczeństwo obywatelskie
  • edukacja
  • szkolnictwo
  • kompetencje w zakresie uczenia się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • civil society
  • education
  • higher education
  • learning competence

    Adres url:
    14/33
    AUTORZY: Katarzyna Stankiewicz, Anna Żurek.
    TYTUŁ: Ukryty program nauczania polskiego i niemieckiego jako języków obcych : konteksty kulturowe
    ADRES WYDAWNICZY: Pruszków k. Łasku : Oficyna Wydawnicza "Leksem", cop. 2014
    OPIS FIZYCZNY: 170, [2] s., 24 cm
    ISBN: 978-83-63781-18-7
    UWAGI: Bibliogr. s. 155-169
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • hidden curriculum
  • teaching foreign languages
  • Polish as a foreign language
  • German as a foreign language
  • intercultural education
  • higher education

    15/33
    AUTORZY: D. Klûs-Stan`ska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Vysšee pedagogičeskoe obrazovanie v aberracionnyh meandrah gosudarstvennyh ramok kvalifikacii
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy VII Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Moskva, RUDN, 17-18 aprelâ 2014 g. / [nauč. red. V. I. Kazarenkov]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 140-145
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: VII Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2014.04.17
    Do dnia: 2014.04.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • university
  • Poland
  • qualification
  • education effects
  • standards
  • university education
  • European Qualification Framework
  • barriers of university education

    16/33
    AUTORZY: Bartosz Marcinkowski, Stanisław Wrycza.
    TYTUŁ: CASE tools' acceptance in higher education - assessment and enhanced UTAUT model
    ŹRÓDŁO: The Proceedings of the Conference on Information Systems Applied Research, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 8, n3671, s. 1-9
    TRYB DOSTĘPU: http://proc.conisar.org/2015/pdf/3671.pdf [dostęp 26.10.2015]
    e-ISSN: 2167-1508

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: CONISAR 2015, Conference on information systems applied research
    Miejsce konferencji: Wilmington, North Carolina
    Kraj: US
    Od dnia: 2015.11.01
    Do dnia: 2015.11.04
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • UTAUT
  • technology acceptance model modifications
  • systems analysis and design
  • CASE tools
  • higher education
  • model interchange

    Adres url:
    17/33
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Does the integration of the concept of rapid instructional design in project management approaches support the efficient realisation of e-learning projects?
    ŹRÓDŁO: W: ICCGI 2015: The Tenth International Multi-Conference on Computing in the Global Information Technology, October 11-16, 2015, St. Julians, Malta, [dokument elektorniczny] / eds. Hermann Kaindl, György Kálmán, Dan Tamir
    ADRES WYDAWNICZY: St. Julians : IARIA, cop. 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-124
    ISBN: 978-1-61208-432-9
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    UWAGI: http://www.thinkmind.org/download_full.php?instance=ICCGI+2015 [dostęp 10.10.2015]
    Tytuł-nazwa konferencji: ICCGI 2015. The Tenth International Multi-Conference on Computing in the Global Information Technology
    Miejsce konferencji: St. Julians
    Kraj: MT
    Od dnia: 2015.10.11
    Do dnia: 2015.10.16
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • rapid instructional design
  • e-learning
  • higher education
  • project management
  • course development
  • quality management

    Adres url:
    18/33
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Mobile learning concept and infrastructure in higher education
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Pojęcie mobilnego uczenia się. Infrastruktura m-learning w edukacji wyższej
    ŹRÓDŁO: Pedagogika Szkoły Wyższej. - 2015, 2 (18), s. 217-228
    p-ISSN: 2083-4381

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mobilna edukacja (m-learning)
  • edukacja wyższa
  • cyfrowe pokolenie
  • mobilne technologie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile learning (m-learning)
  • higher education
  • digital generation
  • mobile technologies

    Adres url:
    DOI:
    19/33
    AUTORZY: Małgorzata Wiśniewska.
    TYTUŁ: System jakości kształcenia wydziału Y w szkole wyższej X z perspektywy kryteriów modelu CAF
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Quality system of education of the faculty X at higher school Y from the perspective of CAF model criteria
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. - 2015, nr 39, s. 447-459
    p-ISSN: 2080-4881
    e-ISSN: 1899-2382

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Zarządzanie, t. 4
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość
  • wewnętrzny system zapewnienia jakości kształcenia
  • szkolnictwo wyższe
  • model CAF

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality
  • internal education quality assurance system
  • higher education
  • CAF Model

    Adres url:
    20/33
    AUTORZY: Sławomira Sadowska.
    TYTUŁ: Kim powinien być pedagog specjalny : granice wzorca w kontekście potrzeb zmiany społecznej i horyzont "odpowiedzi" rozbieżnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Whom should a special pedagogue be : the boundaries of a model in the context of the need for social change and the horizon of divergent "answers"
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2016, nr 23, s. 32-47
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: (Re)wizje profesjonalizmu. Kształcenie w obliczu systemowych zmian i potrzeb podmiotu
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • special pedagogue
  • social change
  • higher education

    21/33
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Students acceptance of m-learning for higher education - UTAUT model validation
    ŹRÓDŁO: W: Information systems : development, research, applications, education : 9th SIGSAND/PLAIS EuroSymposium 2016, Gdansk, Poland, September 29, 2016 : proceedings / Stanisław Wrycza (ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Cham [etc.] : Springer International Publishing, 2016
    SERIA: Lecture Notes in Business Information Processing, 1865-1348, 264
    OPIS FIZYCZNY: S. 155-166
    ISBN: 978-3-319-46641-5
    ISBN: 978-3-319-46642-2
    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 9th SIGSAND/PLAIS EuroSymposium
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2016.09.29
    Do dnia: 2016.09.29
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile learning
  • m-learning
  • higher education
  • interactive learning environments
  • student perception
  • technology acceptance
  • UTAUT

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    22/33
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ: Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conditions of decision making process by customers of educational services in Poland compared to international trends
    ŹRÓDŁO: Studia i Prace WNEiZ US. - 2016, nr 43/3, s. 291-300
    p-ISSN: 2450-7733
    e-ISSN: 2300-4096

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Zarządzanie, t. 3
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • usługi edukacyjne
  • generacja Y
  • komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • educational services
  • generation Y
  • marketing communications

    Adres url:
    DOI:
    23/33
    AUTORZY: Małgorzata Rymarzak.
    TYTUŁ: Uwarunkowania zarządzania nieruchomościami publicznych uniwersytetów na przykładzie wybranych krajów UE
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Estate management conditions of public universities exemplified by selected European countries
    ŹRÓDŁO: Horyzonty Wychowania. - 2016, Vol. 15, no. 35, s. 233-246
    p-ISSN: 1643-9171
    e-ISSN: 2391-9485

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkolnictwo wyższe
  • majątek
  • struktura własności

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • assets
  • ownership structure

    Adres url:
    DOI:
    24/33
    AUTORZY: Karolina Starego, Łukasz Stankiewicz.
    TYTUŁ: Użyteczność z bezużyteczności - uniwersytet a społeczny pomiar wartości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The uses of uselessness - universities and the social measures of utility
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe = Scientific Studies and Research. - 2016, R. 10, nr 1, s. 137-166
    p-ISSN: 1897-2829

    UWAGI: Bibliogr. 69 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bezużyteczność
  • użyteczność
  • szkolnictwo wyższe
  • innowacje

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • uselessness
  • utility
  • higher education
  • innovation

    Adres url:
    25/33
    AUTORZY: Dorota Sylwia Majewicz, Maciej Rataj.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wykroczyć ponad przeciętność - postawa nauczyciela w ewaluacji postępów studenta jako czynnik wspomagający rozwój motywacji
    ŹRÓDŁO: W: Kształcenie komplementarne jako egzemplifikacja idei Life Long Learning / red. nauk. Katarzyna Smulska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 161-178
    ISBN: 978-83-943316-9-6
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • motywacja
  • non-punitive grading
  • podejście rozwojowe
  • dydaktyka akademicka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • motivation
  • non-punitive grading
  • developmental approach
  • higher education

    26/33
    AUTORZY: Aleksandra Wiercińska.
    TYTUŁ: Wzmocnienie praktycznych elementów kształcenia w szkolnictwie wyższym przez projekty finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strengthening the practical elements of higher education through projects funded by the European Social Fund
    ŹRÓDŁO: Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica. - 2016, (83) 2, s. 287-296
    p-ISSN: 2081-0644
    e-ISSN: 2300-5386

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkolnictwo wyższe
  • praktyczne elementy kształcenia
  • Europejski Fundusz Społeczny
  • program operacyjny "Kapitał ludzki"
  • program operacyjny "Wiedza - Edukacja - Rozwój"

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • practical elements of education
  • European Social Fund
  • Human Capital Operational Programme
  • Knowledge - Education - Development Operational Programme

    Adres url:
    DOI:
    27/33
    AUTORZY: Konrad Knoch.
    TYTUŁ: Zastosowanie Facebooka w pracy ze studentami. Refleksje dotyczące wykorzystania serwisu w praktyce dydaktycznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Using Facebook to work with students - case study
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 267-277
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-4/4-2016/art/9231/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Facebook
  • students' education
  • higher education
  • communication
  • communication with students

    Adres url:
    DOI:
    28/33
    AUTORZY: Dominik Bień.
    TYTUŁ: Kronika Państwowej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Gdańsku za czas od chwili jej powstania do końca 1952 roku autorstwa Adama Dobrowolskiego
    ŹRÓDŁO: Progress : Journal of Young Researchers. - 2017, nr 1, s. 102-131
    p-ISSN: 2543-8638
    e-ISSN: 2543-9928

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: POP
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Państwowa Wyższa Szkoła Pedagogiczna
  • szkolnictwo wyższe
  • historia UG
  • Adam Dobrowolski

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • history of UG
  • State Higher Pedagogical School in Gdańsk
  • Adam Dobrowolski

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    29/33
    AUTORZY: Gražina Šiling.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Meždu obratnoj svâz'û i obučeniem. Perspektivy izmenenij v akademičeskom obrazovanii v Pol'še
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Między informacją zwrotną a uczeniem się. Perspektywy zmiany w kształceniu akademickim w Polsce
    ŹRÓDŁO: W: Viŝa osvìta Ukraïni u kontekstì ìntegracìï do Êvropejs'kogo osvìtn'ogo prostoru = Higher education of Ukraine in the context of integration to European educational space, Kn 3. Tom II (76) / [vìdp. red. vip. Ì. P. Manoha ; red. kol. Kremen' V. G., Savčenko O. Â., Lâšenko O. Ì., Kocur V. P., Vašulenko M. S., Beh Ì. D., Petročko Ž. V.]
    ADRES WYDAWNICZY: [Kìïv] : Gnozis, 2017
    SERIA: Teoretiko-metodičnì problemi vihovannâ dìtej ta učnìvs'koï molodì, 2308-3778, Vip. 21
    OPIS FIZYCZNY: S. 91-106
    ISBN: 978-966-2760-55-2
    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • feedback
  • education
  • higher education
  • cognitive autonomy
  • paradigmatic change in higher education

    30/33
    AUTORZY: Katarzyna Bałandynowicz-Panfil.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Wizerunek starszych konsumentów - wstępne wyniki badań empirycznych studentów kierunków ekonomicznych
    NAZWA KONFERENCJI: XIII Zjazd Naukowy Polskiego Towarzystwa Gerontologicznego połączony z 4. Kongresem Kobieta i mężczyzna 65+
    MIEJSCE: Warszawa, 17-18 listopada 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • silver economy
  • aging of societies
  • older consumers
  • demographic processes
  • higher education

    31/33
    AUTORZY: Stanisław Wrycza, Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Determinants of academic e-learning systems acceptance
    ŹRÓDŁO: W: Information systems: research, development, applications, education: 11th SIGSAND/PLAIS EuroSymposium 2018, Gdansk, Poland, September 20, 2018 : proceedings / Stanisław Wrycza, Jacek Maślankowski (Eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Cham : Springer International Publishing, 2018
    SERIA: Lecture Notes in Business Information Processing, 1865-1348, vol. 333
    OPIS FIZYCZNY: S. 68-85
    ISBN: 978-3-030-00059-2
    ISBN: 978-3-030-00060-8
    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Information Systems
  • e-learning
  • UTAUT technology acceptance
  • higher education
  • faculty

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    32/33
    AUTORZY: Dorota Kalka, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Happiness, life satisfaction, resiliency and social support in students with dyslexia
    ŹRÓDŁO: International Journal of Disability, Development and Education. - 2018, Vol. 65, iss. 5, s. 493-508
    p-ISSN: 1034-912X
    e-ISSN: 1465-346X

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.947
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.160
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adults
  • dyslexia
  • happiness
  • higher education
  • life satisfaction
  • personal resources
  • resiliency
  • social support

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
    33/33
    AUTORZY: Joanna Dąbal.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Lecture, workshops or keywords method. Remarks on post-medieval archaeology teaching at university
    ŹRÓDŁO: W: ICERI2018 Conference Proceedings : 11th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville (Spain), 12-14 November 2018 / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Seville : IATED Academy, cop. 2018
    SERIA: ICERI Proceedings, 2340-1095
    OPIS FIZYCZNY: S. 8704-8708
    ISBN: 978-84-09-05948-5
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 11th International Conference of Education, Research and Innovation
    Organizator konferencji: ICERI2018
    Miejsce konferencji: Seville
    Kraj: ES
    Od dnia: 2018.11.12
    Do dnia: 2018.11.14
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • archaeology
  • education
  • method
  • higher education

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego