logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: HOPE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Maria Groenwald.
TYTUŁ: Uniwersytet. W stronę nadziei i odpowiedzialności
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: University. Towards hope and responsibility
ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2016, nr 24, s. 283-294
p-ISSN: 2080-9476

UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Dorosłość osób z niepełnosprawnością / Różne oblicza wsparcia
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nadzieja
  • odpowiedzialność
  • wspólnota akademicka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • hope
  • responsibility
  • academic community

    2/4
    AUTORZY: Zbyszek Dymarski.
    TYTUŁ: Gdzie jest zło? Rola religii w lokalizacji zła w ujęciu Leszka Kołakowskiego i Józefa Tischnera
    ŹRÓDŁO: Humaniora. Czasopismo Internetowe, [dokument elektroniczny]. - 2017, nr 2 (18), s. 47-61
    TRYB DOSTĘPU: http://humaniora.amu.edu.pl/sites/default/files/humaniora/Humaniora%2018/Dymarski_Hum_2_17_S.pdf [dostęp 27.02.2018]
    e-ISSN: 2353-3145

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • evil
  • religions
  • metaphysical evil
  • devil
  • hope
  • faith
  • temptation
  • threat
  • betrayal

    Adres url:
    3/4
    AUTORZY: Naomi Hodgson, Joris Vlieghe, Piotr Zamojski.
    TYTUŁ: Manifesto for a post-critical pedagogy
    ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : Punctum Books, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 104 s.
    ISBN: 978-1-947447-38-7
    ISBN: 978-1-947447-39-4
    Typ publikacji: ZM
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • post-critical
  • critical pedagogy
  • love
  • hope
  • affirmation
  • world
  • equality
  • pedagogical hermeneutics
  • principled normativity
  • new generation
  • unspeakable education

    4/4
    AUTORZY: Naomi Hodgson, Joris Vlieghe, Piotr Zamojski.
    TYTUŁ: Education and the Love for the World: articulating a post-critical educational philosophy
    ŹRÓDŁO: Foro de Educación. - 2018, Vol. 16, no. 24, s. 7-20
    p-ISSN: 1698-7799
    e-ISSN: 1698-7802

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • post-critical
  • critical pedagogy
  • love
  • hope
  • affirmation
  • world
  • equality
  • pedagogical hermeneutics
  • principled normativity
  • new generation
  • unspeakable education

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego