logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: HYBRID CHARACTER OF ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Hybrydowy charakter oceny szkolnej we wczesnej edukacji : stan i wyzwania
ŹRÓDŁO: Studia Edukacyjne. - 2013, nr 28, s. 303-324
p-ISSN: 1233-6688

UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assessment
  • early education
  • hybrid character of assessment
  • complementarity of formative and summative assessment

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego