logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: IDENTITY OF SPECIAL EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Sławomira Sadowska.
TYTUŁ: Bez konturu? O potrzebie samoświadomości dyscyplinarnej pedagogiki specjalnej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: No outline? About the need of disciplinary self-awareness of special education
ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2017, nr 27, s. 24-37
p-ISSN: 2080-9476

UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Budowanie wiedzy w pedagogice specjalnej / Studenci i studiowanie pedagogiki specjalnej
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pedagogika specjalna
  • tożsamość pedagogiki specjalnej
  • nieciągłość nauk
  • przeszkoda epistemologiczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • special education
  • identity of special education
  • discontinuity of sciences
  • epistemological obstacles

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego