logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: INFORMATION CONTAINED IN THE TECHER S ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Agentivnoe stolknovenie učenikov rannego obrazovanie s informaciej, soderžaŝejsâ v učitel'skoj ocenke. Issledovanie slučaâ
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The agentive collision of early eduation students with information contained in teacher's assessment. Case study
ŹRÓDŁO: W: Aktual'nye problemy psihologii i pedagogiki v sovremennom mire : sbornik trudov učastnikov III Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Moskva, RUDN, 6-7 aprelâ 2017 g. / [pod obŝ. red. N. B. Karabuŝenko, N. L. Sungurovoj]
ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2017
OPIS FIZYCZNY: S. 545-554
ISBN: 978-5-209-07882-1
UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: III Meždunarodnâ naučno-praktičeskâ konferenciâ "Aktual'nye problemy psihologii i pedagogiki v sovremennom mire"
Miejsce konferencji: Moskva
Kraj: RU
Od dnia: 2017.04.06
Do dnia: 2017.04.07
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: RUS
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pupil's sense of control in the task situation
  • information contained in the techer's assessment
  • early education
  • critical case study

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego