logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: JOURNALISM
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/11
AUTORZY: Jan Kreft.
TYTUŁ: Media a ekonomia uwagi
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The media and economy of attention
ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze. - 2009, nr 3 (38), s. [142]-151
p-ISSN: 1641-0920

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekonomia uwagi
  • nowe media
  • dziennikarstwo

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economy of attention
  • new media
  • journalism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/11
    AUTORZY: Andrzej Romanow.
    TYTUŁ: Prasa pomorska w latach 1848-1939. Stan badań i perspektywy badawcze
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The Pomeranian press in 1848-1939. State and outlook of research
    ŹRÓDŁO: Rocznik Historii Prasy Polskiej = Yearbook of the History of Polish Press. - 2010, T. 13, z. 1-2, s. [69]-79
    p-ISSN: 1509-1074

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo
  • Pomorze Gdańskie
  • zabór pruski i okres międzywojenny 1848-1939
  • problemy badawcze
  • stan badań

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • Gdansk Pomerania (Pomerelia)
  • Prussian partition and interwar period 1848-1949
  • research issues
  • state of research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/11
    TYTUŁ: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: 354, [4] s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. przy pracach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • public relations
  • political and public communication
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/11
    AUTORZY: Žanna R. Sladkevič.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Polifoničeskaâ napravlennost' političeskoj fel'etonistiki : lingvo-ritoričeskij aspekt
    ŹRÓDŁO: W: Semiozis i kul'tura : intellektual'nye praktiki : monografiâ / nauč. red. I. E. Fadeeva, V. A. Sulimov
    ADRES WYDAWNICZY: Syktyvkar : Komi pedinstitut, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 262-271
    ISBN: 978-5-87661-232-8
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dialogic orientation
  • political feuilleton
  • journalism
  • Phatic
  • reader's attention

    5/11
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Słowo a obraz w publicystyce na przykładzie "Polityki"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Word and image in journalism on the basis of "Polityka"
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 37-54
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • multimodalność
  • publicystyka
  • tekst a fotografia (zdjęcie)
  • funkcje tekstu i obrazu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multimodality
  • journalism
  • text and photography (picture)
  • functions of the text and image

    6/11
    AUTORZY: Maciej Neumann.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wojna w Afganistanie - reportaż dziennikarski kontra literatura faktu w ujęciu teorii postkolonialnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: War in Afghanistan - narrative journalism versus creative nonfiction in terms of postcolonial theory
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 263-275
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo
  • Afganistan
  • postkolonializm
  • literatura
  • wojna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • Afghanistan
  • postcolonialism
  • literature
  • war

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/11
    AUTORZY: Józef Majewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Admiratorzy tabloidów. Obraz Kościoła katolickiego w polskiej świeckiej prasie opinii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The admirers of the tabloids. The image of the Catholic Church in the Polish lay opinion-forming journalism
    ŹRÓDŁO: W: Liturgia, muzyka, język : o współczesnej komunikacji Kościoła / red. nauk. Andrzej Draguła
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
    SERIA: Studia i Rozprawy, nr 44
    OPIS FIZYCZNY: S. 151-167
    ISBN: 978-83-7972-113-9
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tabloidyzacja
  • Kościół katolicki
  • media
  • dziennikarstwo
  • czytelnicy tabloidów

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tabloidization
  • Catholic Church
  • media
  • journalism
  • tabloid readers

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/11
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Multimodalność a perswazja (na przykładzie tygodników opinii)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Multimodality and persuasion (on the basis of weekly reviews)
    ŹRÓDŁO: W: Język, obraz, dyskurs / pod red. Marka Cieszkowskiego, Anny Kapuścińskiej i Jacka Szczepaniaka
    ADRES WYDAWNICZY: Bydgoszcz : Bydgoskie Towarzystwo Naukowe, 2017
    SERIA: Prace Komisji Językoznawczej Bydgoskiego Towarzystwa Naukowego, 0068-4570, t. 27
    OPIS FIZYCZNY: S. 17-25
    ISBN: 978-83-60775-48-6
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • multimodalność
  • perswazja
  • publicystyka
  • zdjęcia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multimodality
  • persuasion
  • journalism
  • photographs

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/11
    AUTORZY: Patrycja Cybulska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Z pamiętnika Szymona Hołowni, czyli o problemach publicystyki religijnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: From the diary of Szymon Holownia which is about the problems of religious journalism
    ŹRÓDŁO: W: Liturgia, muzyka, język : o współczesnej komunikacji Kościoła / red. nauk. Andrzej Draguła
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
    SERIA: Studia i Rozprawy, nr 44
    OPIS FIZYCZNY: S. 135-150
    ISBN: 978-83-7972-113-9
    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • publicystyka
  • religia
  • media
  • Szymon Hołownia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • religion
  • media
  • Szymon Hołownia

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/11
    AUTORZY: Marta Kokoszczyńska, Józef Majewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: News values w tabloidowym natężeniu. Obraz Kościoła katolickiego w polskich tygodnikach opinii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: News values in tabloid intensity: the image of the Catholic Church in Polish opinion-forming weeklies
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, The media in the process of change - ethics and communication = Media, biznes, kultura, t. 1, Media w procesie zmian - etyka i komunikacja / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
    OPIS FIZYCZNY: S. 59-79
    ISBN: 978-83-7865-774-3
    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo
  • tygodnik
  • tabloidowy
  • obraz medialny
  • news values
  • Kościół katolicki
  • Polska

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • weekly
  • tablolid-like
  • media image
  • news values
  • Roman Catholic Church
  • Poland

    11/11
    AUTORZY: Angelica Pegani.
    TYTUŁ: Wywiad z liderem : wizerunek lidera w osiemdziesięciu (80) indywidualnych wywiadach pogłębionych
    ADRES WYDAWNICZY: [Gdynia : Angelica Pegani], cop. 2018
    OPIS FIZYCZNY: 411 s., il., 23 cm
    ISBN: 978-83-944545-5-5
    UWAGI: Bibliogr. s. 381-409
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja międzykulturowa
  • mass media
  • wielokulturowość
  • tożsamość kulturowa
  • kultura
  • społeczeństwo
  • kompetencja kulturowa
  • style komunikacyjne
  • leadership
  • przywództwo
  • mężczyzna
  • kobieta
  • lider
  • rozwój lidera
  • wywiad pogłębiony
  • wywiad rzeka
  • wizerunek
  • przewodzenie
  • style liderów
  • zarządzanie
  • media
  • przewodnik

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • leader
  • leadership
  • female-leader
  • male-leader
  • management
  • international communication
  • interviews
  • journalism
  • press
  • mass media
  • digital media
  • cognitive interviewing
  • quantitative research
  • qualitative research

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego