logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LANGUAGE ACTIVITY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Ewa Konefał.
TYTUŁ: Miejsce pragmatyki w rosyjskich badaniach lingwistycznych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Position of pragmatics in Russian linguistic studies
ŹRÓDŁO: Biuletyn Polskiego Towarzystwa Językoznawczego = Bulletin de la Société Polonaise de Linguistique. - 2013, z. 69, s. [95]-112
p-ISSN: 0032-3802

UWAGI: Bibliogr. 90 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pragmatyka
  • pragmalingwistyka
  • antropocentryzm
  • neofunkcjonalizm
  • akt mowy
  • działalność językowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pragmatic
  • pragmalinguistic
  • anthropocentrism
  • neofunctionalism
  • speech act
  • language activity

    2/3
    AUTORZY: Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Idee i projekty : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn", Gdańsk, 9-10 czerwca 2016 r.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ideas and projects : A report of the International Pedagogical and Linguistic Conference "Educational role of language. Learn to speak, speak to learn", University of Gdańsk, 9-10 June 2016
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 1(36), s. 123-127
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational role of language
  • speech
  • language potential
  • language activity
  • personal experience
  • linguistic matrixes

    Adres url:
    DOI:
    3/3
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Sprawozdanie ze wstępnego etapu działalności międzynarodowej sieci pracowników naukowych Educational Role of Language Network
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 137-140
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational role of language
  • network
  • linguistic paradigm
  • oracy
  • language beliefs
  • language activity
  • language experience
  • linguistic matrices of reality interpretation

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego