logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LANGUAGE AWARENESS
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Ewa Andrzejewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Język kaszubski i języki obce - świadomość językowa i (wielo)kulturowa uczniów pomorskich szkół podstawowych
ŹRÓDŁO: W: Kompetencja interkulturowa w teorii i praktyce edukacyjnej / red. nauk. Maciej Mackiewicz
ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [185]-195
ISBN: 978-83-7205-285-8
UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language awareness
  • (inter)cultural awareness

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak, Emilia Wąskiewicz-Firlej.
    TYTUŁ: Shifting the outer layers of language context to the front : developing pragmalinguistic and sociopragmatic awareness through languaging
    ŹRÓDŁO: Crossing Boundaries in Culture and Communication. - 2013, Vol. 4, no. 1, s. 19-41
    p-ISSN: 2248-2202

    UWAGI: Bibliogr. 59 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language awareness
  • sociopragmatics
  • pragmalinguistics
  • languaging
  • metalinguistic knowledge
  • strategies and mitigation

    3/4
    AUTORZY: Jolanta Hinc.
    TYTUŁ: Zur Förderung der Sprachbewusstheit : Vergleichen und Besprechen der grammatischen Strukturen
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promoting language awareness : comparision and discussion of grammar structures
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2014, nr 42/1, s. 39-50
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wielojęzyczność ucznia
  • świadomość językowa
  • porównywanie struktur gramatycznych języków

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multilingual students
  • language awareness
  • comparison of grammar structures

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Hadrian A. Lankiewicz.
    TYTUŁ: Zmienna norma pedagogiczna a postawy ucznia wobec nauki języka obcego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Variable pedagogical norm vs. student attitudes towards foreign language learning
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2017, nr 48/2, s. 183-198
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zmienna norma pedagogiczna
  • postawy wobec nauki języka obcego
  • autonomia
  • świadomość językowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • variable pedagogical norm
  • language learning attitudes
  • autonomy
  • language awareness

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego