logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/17
AUTORZY: Hanna Kryszewska.
TYTUŁ: How children learn languages : comparison of L1 and L2 and implications for ELT
ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2012, no. 9, s. [153]-173
p-ISSN: 1732-1220

UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • acquisition
  • learning
  • mother tongue
  • foreign/target language
  • native children
  • young learners

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/17
    AUTORZY: Anna Szabowska-Walaszczyk, Andrzej Brzozowski, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Human resource development and performance : the mediating effect of employee engagement
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rozwój zasobów ludzkich a efektywność zachowań pracowników : pośredniczący wpływ zaangażowania pracowników
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi = Human Resource Management. - 2013, nr 6 (95), s. [109]-124
    p-ISSN: 1641-0874

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    UWAGI: Wersja art. w j. pol. na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaangażowanie pracowników
  • determinanty zaangażowania
  • rozwój zasobów ludzkich
  • efektywność zachowań
  • zachowania
  • szkolenia
  • rozwój
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • employee engagement
  • drivers of engagement
  • human resource development
  • performance
  • proactive behavior
  • training
  • growth
  • learning
  • use of knowledge and skills

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/17
    AUTORZY: Paweł Atroszko.
    TYTUŁ: Relationship between financial resources and home environment and students' learning related attitudes, beliefs and behaviors
    ŹRÓDŁO: Ad Alta : Journal of Interdisciplinary Research, [dokument elektroniczny]. - 2013, Vol. 3, iss. 2, s. 7-10
    TRYB DOSTĘPU: http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/0302/PDF/0302.pdf [dostęp 25.02.2014]
    e-ISSN: 1804-7890

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • learning
  • knowledge-based economy
  • financial resources
  • home environment
  • students
  • self-efficacy
  • perfectionism

    Adres url:
    4/17
    AUTORZY: Martyna Siudak, A. Tober-Marczewska, Marta Ziętek.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Effects of favoritism on learning in humans
    NAZWA KONFERENCJI: 9th International Conference of Young Naturalists From biotechnology to environmental protection : interdisciplinary meeting of young naturalists
    MIEJSCE: Zielona Góra, Poland, 6-8 November 2014
    Typ publikacji: ZXP
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • behaviour
  • learning

    5/17
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ: Grzegorz Karwasz i Jolanta Kruk: Idee i realizacje dydaktyki interaktywnej - wystawy, muzea i centra nauki. Wyd. Naukowe UMK, Toruń 2012
    ŹRÓDŁO: Ruch Pedagogiczny. - 2014, R. 85, nr 1, s. 155-158
    p-ISSN: 0483-4992

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PRE
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • museum
  • educational exhibitions
  • education
  • learning
  • theory of learning

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/17
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Cyborgizacja-emancypacja? Kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cyborgization-emancipation? Cultural concepts of technology and progress in posthumanist era
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 2 (74), s. 139-153
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cyborgizacja
  • technika
  • postęp
  • posthumanizm
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cyborgization
  • technology
  • progress
  • posthumanism
  • learning

    Adres url:
    7/17
    AUTORZY: Marek Kalinowski.
    TYTUŁ: Dylematy projektowania i stosowania symulacyjnych gier decyzyjnych w rozwoju pracowników
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dilemmas of design and use of simulation games in employee development
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 1, s. 173-182
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gra
  • szkolenie
  • rozwój

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • game
  • learning
  • development

    Adres url:
    8/17
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Dzieci w kulturze mobilnej. Partycypacja, uczenie się i emancypacja pokolenia "cyfrowych tubylców"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children in mobile culture. Participation, learning and emancipation of "digital natives"
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 1 (73), s. 139-154
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mobilność
  • kultura cyfrowa
  • urządzenia mobilne
  • dzieci
  • socjalizacja
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobility
  • digital culture
  • mobile devices
  • children
  • socialization
  • learning

    Adres url:
    9/17
    AUTORZY: Małgorzata Banasiak, Małgorzata Karczmarzyk.
    TYTUŁ: Games as a tool in education. Experiment in teaching/ learning competences by student in the school
    ŹRÓDŁO: Kultura i Edukacja. - 2016, nr 4 (114), s. 102-112
    p-ISSN: 1230-266X

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • game
  • teaching methods
  • learning
  • student

    DOI:
    10/17
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Teaching and learning context in augmented reality environment
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 23-31
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching
  • learning
  • augmented reality
  • technology

    Adres url:
    11/17
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki.
    TYTUŁ: Współczesna dronosfera. Socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Contemporary dronosphere. Socialization and learning in a global "culture of sensors"
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 4 (76), s. 7-22
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dron
  • społeczeństwo nadzoru
  • kultura
  • globalizacja
  • wojna z terroryzmem
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • drone
  • surveillance society
  • culture
  • globalization
  • war against terrorism
  • learning

    Adres url:
    12/17
    AUTORZY: Przemysław Szczygieł.
    TYTUŁ: Uczenie się buntowniczki na przykładzie narracji ... to jest jedyny sposób, kiedy lud ma możliwość bycia usłyszanym, to znaczy poprzez manifestacje
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learning of the rebelling woman on the example of narration ... this is the only way, when people have the opportunity to be heard, that is, by manifestations
    ŹRÓDŁO: Edukacja Dorosłych. - 2017, nr 2 (77), s. 183-195
    p-ISSN: 1230-929X

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczenie się
  • biografia
  • bunt
  • metodologia interpretatywna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • learning
  • biography
  • rebellion
  • interpretive methodology

    Adres url:
    13/17
    AUTORZY: Wojciech Bizon.
    TYTUŁ: "Tell them it's easy": framing incentives in learning basic statistical problems
    ŹRÓDŁO: Journal of Behavioral and Experimental Economics. - 2018, Vol. 76, s. 76-81
    p-ISSN: 2214-8043
    e-ISSN: 2214-8051

    UWAGI: Bibliogr. 71 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.966
    Punktacja MNiSW: 15.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.010
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • framing
  • knowledge transfer
  • elementary statistics
  • learning
  • behavioral economics

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    14/17
    AUTORZY: Grzegorz Grzegorczyk.
    TYTUŁ: Dialogue and language as factors contributing to transformative learning in academic tutoring
    ŹRÓDŁO: Psychology of Language and Communication. - 2018, Vol. 22, no. 1, s. 164-186
    p-ISSN: 1234-2238
    e-ISSN: 2083-8506

    UWAGI: Bibliogr. 56 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interactivity
  • learning
  • language
  • embodiment
  • meaning-making

    Adres url:
    DOI:
    15/17
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: O informacji zwrotnej i jej relacjach z uczeniem się. Ku dydaktycznej refleksji nad perspektywą zmiany w kształceniu akademickim w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On feedback and its relationship to learning. Towards didactic reflection on the perspective of change in academic education in Poland
    ŹRÓDŁO: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2018, R. 63, nr 3 (249), s. 122-137
    p-ISSN: 0023-5938

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • feedback
  • learning
  • tertiary education
  • setting learning goals
  • paradigmatic change in academic didactics

    DOI:
    16/17
    AUTORZY: Małgorzata Lewartowska-Zychowicz.
    TYTUŁ: O poczuciu sensu w procesie uczenia się. Casus perspektyw społecznej readaptacji wychowanków Zakładu Poprawczego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: About the sense of purpose in the learning process. Casus the perspectives of social readaptation of charges of the Correctional Facility
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 32, s. 115-126
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • poczucie sensu
  • uczenie się
  • readaptacja społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sense of purpose
  • learning
  • social readaptation

    Adres url:
    17/17
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ: Parental identity, governmentality and retroactive empowerment: towards a democratic school space
    ŹRÓDŁO: International Journal about Parents in Education, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 10, no. 1, s. 103-110
    e-ISSN: 1973-3518

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    UWAGI: http://www.ernape.net/ejournal/index.php/IJPE/article/view/348/265 [dostęp 15.05.2018]
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parental identity
  • learning
  • governmentality
  • retroactive empowerment
  • democracy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego