logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LEARNING ENGAGEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Paweł Atroszko.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Developing brief scales for educational research : reliability of single-item self-report measures of learning engagement and exam stress
ŹRÓDŁO: W: CER Comparative European Research 2014 : proceedings, research track of the 1st Biannual CER Comparative European Research Conference : International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries : March 17-21, 2014, London / [eds. Michael McGreevy, Robert Rita]
ADRES WYDAWNICZY: London : Sciemcee Publishing, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 172-175
ISBN: 978-0-9928772-0-0
UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: 1st Biannual CER Comparative European Research Conference : International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries
Miejsce konferencji: London
Kraj: GB
Od dnia: 2014.05.17
Do dnia: 2014.05.21
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • learning engagement
  • exam stress
  • single-item scale
  • reliability
  • educational measurement

    Adres url:
    2/3
    AUTORZY: Paweł A. Atroszko.
    TYTUŁ: Study addiction - a new area of psychological study : conceptualization, assessment, and preliminary empirical findings
    ŹRÓDŁO: Journal of Behavioral Addictions. - 2015, Vol. 4, nr 2, s. 75-84
    p-ISSN: 2062-5871
    e-ISSN: 2063-5303

    UWAGI: Bibliogr. 42 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.492
    Punktacja MNiSW: 25.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.437
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic performance
  • learning engagement
  • assessment
  • scale
  • study addiction
  • workaholism

    Adres url:
    DOI:
    3/3
    AUTORZY: Paulina Łukowicz, Anna Choynowska, Anna Maria Świątkowska, Piotr Bereznowski, Wiktor Kornel Wróbel, Paweł Andrzej Atroszko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Validity of single-item self-report measure of examination stress
    ŹRÓDŁO: W: Nauki humanistyczne i społeczne, cz. 4 / [red. nauk. Jędrzej Nyćkowiak, Jacek Leśny]
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Młodzi Naukowcy, 2017
    SERIA: Badania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce
    OPIS FIZYCZNY: S. 32-40
    ISBN: 978-83-65917-30-0
    ISBN: 978-83-65917-29-4 (online)
    ISBN: 978-83-65677-19-8 (całość)
    UWAGI: Bibliogr. 66 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • test anxiety
  • school engagement
  • learning engagement
  • time management

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego