logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LITERACY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke, Dorota Kalka, Elżbieta Karpińska, Katarzyna M. Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
TYTUŁ: Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus [B-16]
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, [2016]
ISBN: 978-83-65453-37-2
Typ publikacji: POD
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • assessment
  • literacy

    2/3
    AUTORZY: Damian Binkowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Otwarcie drugiego stopnia w twórczości Szkoły Nowojorskiej w świetle teorii Marshalla McLuhana
    ŹRÓDŁO: W: W kulturze dotyku? : dotyk i jego reprezentacje w tekstach kultury / pod red. Anny Łebkowskiej, Łukasza Wróblewskiego, Patrycji Badysiak
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Zakład Wydawniczy "Nomos", 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 253-265
    ISBN: 978-83-7688-410-3
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Ogólnopolska Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa W kulturze dotyku? Dotyk i jego reprezentacje w tekstach kultury
    Miejsce konferencji: Kraków
    Kraj: PL
    Od dnia: 2015.09.28
    Do dnia: 2015.09.29
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • New York School of visual arts
  • abstract expressionism
  • Marshall McLuhan
  • Umberto Eco
  • open form
  • transactional psychology
  • haptics
  • ontology of the work of art
  • media
  • tribalism
  • literacy

    3/3
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Kolonializm, kolonizacja i dekolonizacja w filozofii wychowania Paulo Freirego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Colonialism, colonisation and decolonisation in Paulo Freire's philosophy of education
    ŹRÓDŁO: Kultura i Edukacja. - 2017, nr 3 (117), s. 58-73
    p-ISSN: 1230-266X

    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Paulo Freire
  • colonisation
  • decolonisation
  • popular education
  • literacy
  • emancipatory pedagogy
  • critical pedagogy
  • revolutionary pedagogy

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego