logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LONG-TERM MEMORY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Anna Jankowska, Marta Bogdanowicz, Steven Shaw.
TYTUŁ: Strategies of memorization and their influence on the learning process among individuals with Borderline Intellectual Functioning
ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2012, Vol. 10, no. 2, s. 271-290
p-ISSN: 1730-7503

UWAGI: Bibliogr. 126 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cognitive impairment
  • intellectual impairment
  • intellectual disability
  • working memory
  • long-term memory

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Joanna Tillack.
    TYTUŁ: Dyslexia and EFL examinations - case closed?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dysleksja a egzaminy z języka angielskiego jako języka obcego - sprawa zamknięta?
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2017, no. 14/1, s. 143-160
    p-ISSN: 1732-1220
    e-ISSN: 2451-1498

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dysleksja
  • egzamin z języka angielskiego jako języka obcego
  • pamięć długotrwała
  • pamięć krótkotrwała
  • stymulacja wielozmysłowa
  • wielokrotne obcowanie z tekstem
  • zadanie z luką

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • EFL examinations
  • multiple interactions with the text
  • long-term memory
  • multisensory approach to teaching
  • open-cloze
  • short-term memory

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego