logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: LUXURY GOODS
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Wioleta Dryl.
TYTUŁ: Wpływ kryzysu na zachowania zakupowe polskich konsumentów dóbr luksusowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Impact of the crisis on the purchasing behavior of Polish luxury goods consumers
ŹRÓDŁO: Problemy Zarządzania. - 2013, Vol. 11, nr 1, s. 157-170
p-ISSN: 1644-9584
e-ISSN: 2300-8792

UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kryzys
  • konsument
  • dobra luksusowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crisis
  • consumer
  • luxury goods

    Adres url:
    DOI:
    2/5
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Anna Dziadkiewicz.
    TYTUŁ: Design in luxury business
    ŹRÓDŁO: International Journal of Economic Practices and Theories, [dokument elektroniczny]. - 2014, Vol. 4, no. 5, s. 887-893
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ijept.org/index.php/ijept/article/view/Design_in_Luxury_Business/pdf_61 [dostęp 13.03.2015]
    e-ISSN: 2247-7225

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • customers' behaviour
  • design management
  • luxury goods
  • luxury market
  • product design
  • innovation

    Adres url:
    3/5
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Anna Dziadkiewicz.
    TYTUŁ: Wpływ designu na decyzje zakupowe konsumentów dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of design in the strategy of creating luxury good
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 71-85
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkty luksusowe
  • zachowania nabywców
  • status społeczny
  • design produktu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury goods
  • customers' behaviour
  • social status
  • product design

    Adres url:
    4/5
    AUTORZY: Ewa Oziewicz.
    TYTUŁ: Uwagi na temat chińskiego rynku zbytu towarów konsumpcyjnych ze szczególnym uwzględnieniem dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Some remarks on Chinese consumer goods outlet with special cons ideration of luxury goods
    ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. - 2015, Vol. 49, z. 2, s. 113-125
    p-ISSN: 0459-9586

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Chiny
  • towary konsumpcyjne
  • dobra luksusowe
  • rynek zbytu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • China
  • consumer goods
  • luxury goods
  • outlet

    Adres url:
    DOI:
    5/5
    AUTORZY: Ewelina Kochaniak.
    TYTUŁ: Iphone jako przykład dobra luksusowego - analiza wielkości sprzedaży i cen w latach 2010-2014
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Iphone as an example of the present luxury good - analysis of sales and prices in 2010-2014
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2016, Vol. 7, nr 1, s. 1-8
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2016/04/1_E_Kochaniak_WG_1_2016_1_GE_.pdf [dostęp 22.04.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dobra luksusowe
  • efekt Veblena
  • elastyczność dochodowa popytu
  • rynek
  • nowoczesne technologie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury goods
  • Veblen effect
  • income elasticity of demand
  • market
  • new technology

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego