logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 24



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/24
AUTORZY: Dorota Książkiewicz.
TYTUŁ: Branding w logistyce
ŹRÓDŁO: Logistyka. - 2008, nr 1, s. 32-33
p-ISSN: 1231-5478

UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • branding
  • logistyka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • branding
  • marketing
  • logistics
  • logistic services

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/24
    AUTORZY: Dariusz Tłoczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Implementation of partnership marketing in regional airports
    ŹRÓDŁO: W: Transbaltica 2009 : proceedings of the 6th International Scientific Conference, Vilnius, Lithuania, April 22-23, 2009
    ADRES WYDAWNICZY: Vilnius : Technika, 2009
    SERIA: Transbaltica, 2029-2376
    OPIS FIZYCZNY: S. 226-231
    Typ publikacji: ZRZ
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • air transport
  • airports
  • marketing

    3/24
    AUTORZY: Robert Bęben.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obtaining finance for business developement from the perspective of the marketing concept
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Pozyskiwanie źródeł finansowania przedsiębiorstwa z perspektywy koncepcji marketingu.
    ŹRÓDŁO: W: Contemporary issues in economy : international conference, 20-21 November 2009, Toruń, Poland / ed. by Adam P. Balcerzak, Jerzy Boehlke, Elżbieta Rogalska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, [2009]
    OPIS FIZYCZNY: S. 44-45
    ISBN: 978-83-62049-00-4
    ISBN: 978-83-231-2424-5
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    UWAGI: Streszcz. pol., ang., pełny tekst na CD
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • marketing usług finansowych
  • marketing inwestycyjny
  • relacje inwestorskie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • marketing of financial services
  • marketing of investment
  • investor relations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/24
    AUTORZY: Robert Bęben.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Raising financial resources for developing a business viewed from the perspective of the conception of marketing.
    ŹRÓDŁO: W: Enterprise in hingly competitive environment / ed. Adam P. Balcerzak.
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2010.
    OPIS FIZYCZNY: S. [97]-107.
    ISBN: 978-83-231-2563-1
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • marketing of financial services
  • marketing of investment
  • investor relations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/24
    AUTORZY: Olga Dębicka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The value of social media in marketing
    ŹRÓDŁO: W: Contemporary issues in economy : after the crisis? : international conference, 13-14 May 2011, Toruń, Poland / ed. by Adam P. Balcerzak
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Polish Economic Society. Branch in Toruń, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 56 [streszcz.], 1-19 [CD]
    ISBN: 978-83-62049-08-0
    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    UWAGI: Streszcz. ang., pełny tekst na CD
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • marketing
  • participant contributions
  • user generated content

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/24
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Branding
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of new venture management / [ed.] Matthew R. Marvel
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 30-31
    ISBN: 978-1-4129-9081-3
    ISBN: 978-1-4522-1857-1 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • branding
  • marketing

    DOI:
    7/24
    AUTORZY: Monika Woźniak.
    TYTUŁ: Konkurencyjność w gospodarce elektronicznej a kluczowe elementy użyteczności witryny e-commerce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The competitiveness of the electron ic economy and the key elements of the usability of e-commerce site
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. 191-202
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konkurencyjność
  • marketing
  • marka
  • standardy prezentacji
  • e-commerce

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competitiveness
  • marketing
  • brand
  • standards of presentation
  • e-commerce

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/24
    AUTORZY: Aleksandra Wiercińska.
    TYTUŁ: Specyfika rynku usług zdrowotnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Specific nature of the health care market
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [165]-176
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • usługi zdrowotne
  • rynek usług zdrowotnych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • health-care
  • market
  • marketing
  • health-care services

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/24
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Strategie marketingowe dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing strategies of luxury goods
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [55]-72
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing mix
  • strategia
  • marketing
  • luksus
  • produkt luksusowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing mix
  • strategy
  • marketing
  • luxury
  • luxury products

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/24
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego nr 6 / red. Sylwia Pangsy-Kania, Magdalena Markiewicz, Łukasz Dopierała
    ISSN: 1731-6707
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    Typ publikacji: PEC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economics
  • finance
  • banking
  • transport
  • energy
  • human resources
  • marketing
  • regional policy

    11/24
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Konsultacje społeczne firm z branży energetyki wiatrowej (sektora OZE) jako narzędzie komunikowania rynkowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Public consultation of companies in the wind energy sector, (RES sector) as a tool for market communication
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 4, s. [276]-282
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja rynkowa
  • marketing
  • narzędzia komunikacji rynkowej
  • konsultacje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • marketing
  • market communication tools
  • public consultation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/24
    AUTORZY: Marta Godlewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: O nazwach kolorów farb do włosów
    ŹRÓDŁO: W: Barwa w języku, literaturze i kulturze, 5 / pod red. nauk. Ewy Komorowskiej i Danuty Stanulewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 283-294
    ISBN: 978-83-7867-295-1
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • colour terms
  • marketing

    13/24
    AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Promocja przedsiębiorstw i regionów w strefie małego ruchu granicznego między Rzecząpospolitą Polską a obwodem kaliningradzkim Federacji Rosyjskiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promotion of the enterprises and regions in local border traffic between the Republic of Poland and the Russian Federation's Kaliningrad Oblast
    ŹRÓDŁO: W: Ekonomia w ujęciu globalnym, regionalnym i lokalnym / red. Anna Krzysztofek, Arkadiusz Przybyłka
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : AT Wydawnictwo, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 169-175
    ISBN: 978-83-63910-25-9
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mały ruch graniczny
  • promocja
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • local border traffic
  • promotion
  • marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/24
    AUTORZY: Joanna Pietrzak, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Sales crisis: how to connect with existing and prospect customers?
    ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
    ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 103-106
    ISBN: 978-88-907795-9-6
    Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
    Miejsce konferencji: Ancona
    Kraj: IT
    Od dnia: 2014.09.11
    Do dnia: 2014.09.12
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • automotive industry
  • marketing
  • sales management
  • long life learning
  • distribution

    Adres url:
    15/24
    AUTORZY: Milena Wiola Starczewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Skąd pochodzą nazwy kolorów wózków dziecięcych
    ŹRÓDŁO: W: Barwa w języku, literaturze i kulturze, 5 / pod red. nauk. Ewy Komorowskiej i Danuty Stanulewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 307-334
    ISBN: 978-83-7867-295-1
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • colour terms
  • marketing
  • English

    16/24
    AUTORZY: Ewa Badyda.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zagubiony list, wysokie obcasy, lniany nefryt czy tramwaj nr 28? O najnowszych tendencjach w nazewnictwie farb malarskich
    ŹRÓDŁO: W: Barwa w języku, literaturze i kulturze, 5 / pod red. nauk. Ewy Komorowskiej i Danuty Stanulewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 271-282
    ISBN: 978-83-7867-295-1
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • colour terms
  • marketing

    17/24
    AUTORZY: Anna Kossabucka, Radosław Kossakowski.
    TYTUŁ: Dwa sety komercjalizacji. Studium porównawcze siatkówki w Hiszpanii i Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Two sets of commercialization : comparative analysis of marketization of volleyball in Poland and Spain
    ŹRÓDŁO: Przegląd Socjologii Jakościowej, [dokument elektroniczny]. - 2015, T. 11, nr 2, s. 160-184
    TRYB DOSTĘPU: http://www.qualitativesociologyreview.org/PL/Volume30/PSJ_11_2_Kossabucka_Kossakowski.pdf[dostęp 02.06.2015]
    e-ISSN: 1733-8069

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • siatkówka
  • komercjalizacja
  • profesjonalizacja
  • sponsoring
  • media
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • volleyball
  • commercialization
  • professionalization
  • sponsorship
  • media
  • marketing

    Adres url:
    18/24
    AUTORZY: Danuta Ropel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interaction of brand and audience. LEGO marketing in the age of new media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-[130]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • marka
  • reklama
  • marketing
  • interakcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • brand
  • advertising
  • marketing
  • interaction

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/24
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego nr 7 / red. Sylwia Pangsy-Kania, Magdalena Markiewicz, Łukasz Dopierała
    ISSN: 1731-6707
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    Typ publikacji: PEC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economics
  • finance
  • banking
  • transport
  • energy
  • human resources
  • marketing
  • regional policy

    Adres url:
    20/24
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Breaking stereotypes of consumers-seniors and the implications for marketing
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - 2015, nr 41, t. 1, s. 11-23
    p-ISSN: 1509-0507

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsument
  • senior
  • stereotypy
  • marketing
  • wiek kognitywny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer
  • senior
  • stereotypes
  • marketing
  • theoretical considerations

    Adres url:
    DOI:
    21/24
    AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ: Znaczenie działań marketingowych stosowanych przez usługodawców w podejmowaniu decyzji konsumenckich na rynku komercyjnych usług edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Importance of marketing actions used by service providers to consumer decisions on the commercial market for education services
    ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2015, nr 7, s. 119-128
    p-ISSN: 1731-6707

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • usługi edukacyjne
  • konsument
  • decyzje konsumenckie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • educational services
  • consumer
  • consumer decisions

    Adres url:
    22/24
    AUTORZY: Monika Kowalska.
    TYTUŁ: English for business professionals
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 472 s., il., 26 cm, 2 płyty CD
    ISBN: 978-83-255-7516-8
    ISBN: 978-83-255-7517-5 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. s. 459-472
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • company and business
  • human resources management
  • Legal English
  • Business English
  • finance and accounting
  • banking
  • logistics
  • information technology
  • marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/24
    AUTORZY: Barbara Żurawik, Wojciech Żurawik.
    TYTUŁ: Interdyscyplinarność marketingu jako nauki i sztuki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interdisciplinarity of marketing as art and science
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 4, s. 227-233
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • nauka
  • wymiary nauki
  • sztuka
  • design
  • interdyscyplinarność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • science
  • dimensions of science
  • art
  • design
  • interdisciplinarity

    24/24
    AUTORZY: Kalina Ciszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rzeczywistość reklamowa - konstrukt fotografii mody
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Advertising reality - construction of fashion photographs
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 75-93
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fotografia
  • kampanie mody
  • marketing
  • kultura
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • photography
  • fashion campaign
  • marketing
  • culture
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego