logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MARKETING COMMUNICATION
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/13
AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
TYTUŁ: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Internet as a marketing communication tool
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 42, s. 548-558
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Internet
  • komunikowanie marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • internet
  • marketing communication

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/13
    AUTORZY: Dominik Meller, Agata Milik.
    TYTUŁ: Komunikacja interpersonalna w zakładach opieki zdrowotnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing communication in healthcare eneterprises
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 133-144
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie
  • relacja lekarz-pacjent
  • zakłady opieki zdrowotnej
  • komunikacja maretingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • management
  • physician-patient relation
  • health care
  • marketing communication

    Adres url:
    3/13
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Konsultacje społeczne firm z branży energetyki wiatrowej (sektora OZE) jako narzędzie komunikowania rynkowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Public consultation of companies in the wind energy sector, (RES sector) as a tool for market communication
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 4, s. [276]-282
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja rynkowa
  • marketing
  • narzędzia komunikacji rynkowej
  • konsultacje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • marketing
  • market communication tools
  • public consultation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/13
    AUTORZY: Katarzyna Bałandynowicz-Panfil.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wiek jako determinanta zachowań konsumpcyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Age as a determinant of customer behaviour
    ŹRÓDŁO: W: Starzenie się ludności a solidarność międzypokoleniowa / pod red. Piotra Szukalskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 171-180
    ISBN: 978-83-7969-439-6
    ISBN: 978-83-7969-669-7 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • starsi konsumenci
  • komunikacja marketingowa
  • stereotypy ze względu na wiek
  • zachowania konsumpcyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • older customers
  • marketing communication
  • age related stereotypes
  • customers behaviour

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/13
    AUTORZY: Danuta Rucińska, Jacek Kotarbiński.
    TYTUŁ: Współczesne modele komunikacji marketingowej przewoźników lotniczych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The modern models of the marketing communication of the air carriers
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2014, nr 52, s. [47]-64
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • modele
  • komunikacja marketingowa
  • przewoźnicy transportu lotniczego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • models
  • marketing communication
  • air carriers

    Adres url:
    6/13
    AUTORZY: Wojciech Gustowski, Jolanta Laskowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The misrepresentation of the concept of media sponsorship as present in the Polish publishing market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wypaczenie idei patronatu medialnego na przykładzie rynku wydawniczego w Polsce
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 417-[428]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • patronat medialny
  • komunikacja marketingowa
  • rynek wydawniczy
  • public relations
  • książki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media sponsorship
  • marketing communication
  • Polish publishing market
  • public relations
  • books

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/13
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fanpage jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej organizacji społecznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Facebook fan pages as the latest tool of marketing communication for social organizations
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 159-176
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • social media
  • fan page

    8/13
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Polska Akcja Humanitarna - lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish Humanitarian Organization - the social leader at Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 227-239
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/4-2016/art/9228/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • new media
  • social media
  • non-governmental organization

    Adres url:
    DOI:
    9/13
    AUTORZY: Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Koncepcja marketingu doświadczeń w nowych mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conception of experience marketing in the new media
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2017, R. 15, nr 1, s. 81-94
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing doświadczeń
  • komunikacja marketingowa
  • wizerunek marki
  • media społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • experience marketing
  • emotions
  • marketing communication
  • brand image
  • social media

    10/13
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Sensory marketing as a new tool of supporting the marketing communication process in tourism services sector
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing sensoryczny jako nowe narzędzie wspierania procesu komunikacji marketingowej w sektorze usług turystycznych
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2017, R. 63, nr 2, s. 226-235
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing sensoryczny
  • komunikacja marketingowa
  • usługi turystyczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sensory marketing
  • marketing communication
  • tourism services

    Adres url:
    11/13
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Wydarzenie jako narzędzie komunikacji jednostek samorządowych z otoczeniem
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The event as a tool of communication of local governments with the environment
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2017, R. 24, nr 10, s. 254-264
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wydarzenia
  • komunikacja marketingowa
  • turystyka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • events
  • marketing communication
  • tourism

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/13
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Google jako narzędzie komunikacji marketingowej polskich instytucji kultury w opinii studentów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Google as a marketing communication tool for Polish cultural institutions in the opinion of students
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie w Kulturze. - 2018, T. 19, z. 2, s. 139-152
    p-ISSN: 1896-8201
    e-ISSN: 2084-3976

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Google
  • instytucje kultury
  • komunikacja marketingowa
  • komunikacja internetowa
  • narzędzia e-marketingu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Google
  • cultural institutions
  • marketing communication
  • internet communication
  • emarketing tools

    Adres url:
    DOI:
    13/13
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym - ocena wpływu wybranych narzędzi na decyzje konsumentów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing communication on the pharmaceutical market - assessment of the impact of selected tools on consumers decisions
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 131-144
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • rynek farmaceutyczny
  • komunikacja wielokanałowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • pharmaceutical market
  • multi-channel communication

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego