logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MARKETING RESEARCH
Liczba odnalezionych rekordów: 19



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/19
AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek.
TYTUŁ: Bezpieczeństwo pasażerów w miejskim transporcie zbiorowym w świetle wyników badań marketingowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Safety of passengers in public transport in the light of results of marketing research
ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2012, R. 30, nr 6, s. 19-24
p-ISSN: 1732-5153

UWAGI: Bibliogr. 5 poz
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bezpieczeństwo
  • transport zbiorowy
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • safety
  • public transport
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Percepcja transportu trolejbusowego w świetle wyników badań preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Perception of trolleybus transport in the light of research on citizens' preferences and transport behaviour
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2012, nr 44, s. [117]-131
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Problemy funkcjonowania europejskiego transportu i rynku transportowego w XXI wieku
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • transport miejski
  • transport trolejbusowy
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • urban transport
  • trolleybus transport
  • marketing research

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Podróże do pracy mieszkańców Polski w świetle badań statystycznych i marketingowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Travel to work of Poland's inhabitants in the view of statistical and marketing research
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2012, nr 44, s. [101]-116
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Problemy funkcjonowania europejskiego transportu i rynku transportowego w XXI wieku
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • transport miejski
  • badania statystyczne
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • urban travel
  • statistical research
  • marketing research

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/19
    AUTORZY: Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Badania marketingowe jako podstawa planowania zrównoważonej mobilności w miastach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing research as a basic for urban sustainable mobility planning
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2014, nr 52, s. [99]-110
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badania marketingowe
  • zrównoważona mobilność
  • planowanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing research
  • sustainable mobility
  • planning

    Adres url:
    5/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Bezpieczeństwo w transporcie miejskim w świetle wyników badań marketingowych w Gdyni w latach 2010 i 2013
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Safety in urban transport : results of marketing research carried out in Gdynia in 2010 and 2013
    ŹRÓDŁO: Logistyka (dodatek na CD Logistyka-nauka) , [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 4, s. 411-418CD nr 1
    p-ISSN: 1231-5478

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • safety
  • urban transport
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Podróże obligatoryjne mieszkańców polskich miast na przykładzie Gdyni
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Obligatory travels of Polish cities inhabitants on the example of Gdynia
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2014, nr 52, s. [129]-145
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • podróże obligatoryjne
  • transport miejski
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • obligatory travels
  • urban travel
  • marketing research

    Adres url:
    7/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Transport mobility of urban inhabitants in the light of research findings
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ruchliwość komunikacyjna mieszkańców miast w świetle wyników badań
    ŹRÓDŁO: Logistyka (dodatek na CD Logistyka-nauka) , [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 4, s. 2849-2859CD nr 3
    p-ISSN: 1231-5478

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transport mobility
  • urban transport
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Zmiany preferencji i zachowań transportowych mieszkańców Gdyni w latach 1996-2013
    ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2014, R. 32, nr 4, s. 10-14
    p-ISSN: 1732-5153

    UWAGI: Bibliogr. 1 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • demand for urban transport services
  • transport preferences
  • travel behaviour
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Badania preferencji przewozowych i zachowań transportowych
    ŹRÓDŁO: W: Rynek usług transportowych w Polsce : teoria i praktyka / red. nauk. Danuta Rucińska
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, cop. 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 132-143
    ISBN: 978-83-208-2201-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 387-396
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transportation market
  • marketing research
  • travel preferences
  • travel behavior

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Postulaty przewozowe mieszkańców Gdyni w badaniach marketingowych na przykładzie bezpośredniości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Transport demad in marketing research of Gdynia's inhabitants on the example of directness
    ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2015, R. 33, nr 5, s. 21-25
    p-ISSN: 1732-5153

    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badania marketingowe
  • preferencje transportowe
  • bezpośredniość przewozu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing research
  • transport preferences
  • directness of travel

    11/19
    AUTORZY: Maciej Helbin, Marcin Wołek, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Uwarunkowania reprezentatywności badań marketingowych preferencji i zachowań transportowych mieszkańców na przykładzie Gdyni
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conditions of representativeness of the marketing research on travel preferences and behavior of inhabitants on the example of Gdynia
    ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2015, R. 33, nr 5, s. 15-20
    p-ISSN: 1732-5153

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badania marketingowe
  • reprezentatywność
  • preferencje i zachowania transportowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing research
  • representativeness
  • travel preferences and behaviour

    12/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: 30 lat badań zachowań transportowych mieszkańców Gdyni w zakresie podróży miejskich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: 30 years of marketing research on transportation behaviour regarding the urban travel of Gdynia's residents
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2016, nr 61, s. 87-102
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomika transportu i rynek usług transportowych, wydanie specjalne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zachowania transportowe
  • badania marketingowe
  • transport miejski

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transportation behaviour
  • marketing research
  • urban transport

    Adres url:
    13/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Ewolucja postulatów przewozowych dotyczących podróży miejskich mieszkańców Gdyni w świetle wyników badań marketingowych z lat 1985-2015
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Evolution of transportation postulates regarding the urban travel of residents of Gdynia in the light of the results of marketing research in the years 1985-2015
    ŹRÓDŁO: Problemy Transportu i Logistyki. - 2016, nr 35, s. 63-71
    p-ISSN: 1644-275X
    e-ISSN: 2353-3005

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • postulaty przewozowe
  • badania marketingowe
  • transport miejski

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transportation postulates
  • marketing research
  • urban transport

    Adres url:
    DOI:
    14/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek.
    TYTUŁ: Perception of modes of public transport compared to travel behaviour of urban inhabitants in light of marketing research
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Transport = Scientific Journal of Silesian University of Technology. Series Transport. - 2016, z. 92, s. 65-75
    p-ISSN: 0209-3324
    e-ISSN: 2450-1549

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • urban transport
  • marketing research
  • perception
  • modes of public transport
  • travel behaviour

    Adres url:
    DOI:
    15/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Badania marketingowe preferencji transportowych w podróżach miejskich mieszkańców miast na przykładzie Gdyni
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing research on transportation preferences in urban travels of cities residents on the example of Gdynia
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2017, nr 64, s. 173-186
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomika transportu : kierunki współczesnych badań
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • preferencje transportowe
  • badania marketingowe
  • transport miejski

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transportation preferences
  • marketing research
  • urban transport

    Adres url:
    16/19
    AUTORZY: Beata Majecka, Krzysztof Szałucki.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Badania marketingowe w doborze źródeł finansowania działalności przedsiębiorstw
    ŹRÓDŁO: W: Efektywność finansowa przedsiębiorstw w perspektywie podstawowych zagadnień teorii i praktyki diagnozowania ekonomicznego i funkcjonowania przedsiębiorstw : publikacja dedykowana pamięci profesora Mirosława Krajewskiego / pod red. Krzysztofa Szałuckiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 45-57
    ISBN: 978-83-7865-502-2
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sources of funding
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek.
    TYTUŁ: Change trends in the use of passenger cars on urban trips: car-pooling in Gdynia
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Transport = Scientific Journal of Silesian University of Technology. Series Transport. - 2017, z. 96, s. 37-47
    p-ISSN: 0209-3324
    e-ISSN: 2450-1549

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • car-pooling
  • motorization
  • marketing research

    Adres url:
    DOI:
    18/19
    AUTORZY: Eugeniusz Gostomski, Tomasz Czuba.
    TYTUŁ: Rola banków spółdzielczych na rynku usług bankowych dla rolników
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of cooperative banks in the market of banking services for farmers
    ŹRÓDŁO: Pieniądze i Więź. - 2017, R. 20, nr 1, s. 73-80
    p-ISSN: 1506-7513

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bank spółdzielczy
  • usługi bankowe
  • badania empiryczne
  • segment rolny
  • konkurencyjność sektora banków spółdzielczych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cooperative bank
  • banking services
  • marketing research
  • agriculture segment
  • competitiveness of the cooperative banking sector

    19/19
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Rola samochodu osobowego w podróżach miejskich mieszkańców Gdyni w 2015 roku w świetle wyników badań marketingowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of car in urban travels of residents of Gdynia in 2015 in the light of the results of marketing research
    ŹRÓDŁO: Przegląd Komunikacyjny. - 2017, R. 72, nr 2, s. 21-24
    p-ISSN: 0033-2232

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • samochód
  • transport miejski
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • car
  • urban travel
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego