logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 50



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/50
AUTORZY: Katarzyna Kamińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Liberalne media i solidarne społeczeństwo - wybór nie do pogodzenia?
ŹRÓDŁO: W: Jednostka, społeczeństwo, instytucje : wybrane problemy badawcze z zakresu nauki o polityce : księga jubileuszowa dedykowana prof. Markowi J. Malinowskiemu / pod red. Piotra Czachorowskiego i Rafała Ożarowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [101]-109
ISBN: 978-83-7326-637-7
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • liberalism
  • social solidarity
  • social trust

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/50
    AUTORZY: Mirosław Szreder.
    TYTUŁ: O potrzebie określenia standardu w prezentacji badań sondażowych
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2010, R. 17, nr 9, s. 9-12
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • standardy prezentacji wyników
  • kampania wyborcza
  • badania sondażowe
  • badania opinii

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • election campaign
  • survey research
  • opinion research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/50
    AUTORZY: Paweł Sut, Monika Wójciuk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Publiczność
    ŹRÓDŁO: W: Leksykon retoryki prawniczej : 100 podstawowych pojęć / pod red. Przemysława Rybińskiego, Kamila Zeidlera
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : C. H. Beck, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. 236- 239
    ISBN: 978-83-255-1930-8
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: POH
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • audience
  • public
  • media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/50
    AUTORZY: Józef Majewski.
    TYTUŁ: Religia, media, mitologia
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Słowo/Obraz Terytoria, cop. 2010
    OPIS FIZYCZNY: 194, [2] s., 23 cm
    SERIA: Idee i Społeczeństwo
    ISBN: 978-83-7453-961-6
    UWAGI: Bibliogr. s. 177-189. Indeks
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • religion
  • media
  • culture
  • popular culture
  • mythology
  • tabloidization
  • mediatization

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/50
    AUTORZY: Maja Chacińska.
    TYTUŁ: Dobór i prezentacja wiadomości w serwisach informacyjnych : porównanie kryteriów wyboru i sposobu przedstawienia w szwedzkiej i polskiej telewizji publicznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Selection and presentation of news in news programmes : a comparison of selection criteria and modes of presetation in Swedish and Polish public television
    ŹRÓDŁO: Panoptikum. - 2011, nr 10 (17), s. 38-50
    p-ISSN: 1730-7775

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • television news
  • Sweden
  • Poland
  • news values
  • public service
  • media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/50
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: W dniu ich święta : przemoc symboliczna, media i podmiot kobiecy w świadomości grup pokoleniowych
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011
    OPIS FIZYCZNY: 197 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-7587-587-4
    UWAGI: Bibliogr. s. 195-197
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • symbolic violence
  • media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/50
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Gdy konsument współtworzy wartość firmy : użytkownik w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: When the consumer contributes to company's goodwill : user in mass media
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2012, [R.] 58, [nr] 3, t. 2, s. 349-355
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • firmy medialne
  • aktywność medialna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • media firms
  • media activity

    8/50
    AUTORZY: Katarzyna Kotowska.
    TYTUŁ: La polémique médiatique - le cas Darrieussecq
    ŹRÓDŁO: Romanica Silesiana (Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego) ; nr 3010. - 2012, no. 7, s. [269]-278
    p-ISSN: 1898-2433

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: FRE
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • plagiarism
  • Darrieussecq
  • media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/50
    AUTORZY: Natalia Radecka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek niepełnosprawności w mediach
    ŹRÓDŁO: W: Globalno-lokalne wyzwania uczelni wyższych związane z niepełnosprawnością / red. nauk. Beata A. Orłowska, Paweł Prüfer
    ADRES WYDAWNICZY: Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [51]-[59]
    ISBN: 978-83-63134-48-8
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • wizerunek
  • media
  • niepełnosprawność
  • społeczeństwo

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/50
    AUTORZY: Jacek Splisgart.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ mediów na przemiany kultury i społeczeństwa japońskiego w XX wieku
    ŹRÓDŁO: W: Kultura na pilota : o zmediatyzowanych wymiarach rzeczywistości społecznej / pod red. Waldemara Kuligowskiego i Marcina Hermanowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Ars Nova, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 36-[49]
    ISBN: 978-83-87433-87-1
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cultural change
  • media
  • Japan
  • 20th century
  • social change

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/50
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Wojciech Węckowski.
    TYTUŁ: Kultura języka jako wartość warsztatu dziennikarza w świetle kampanii "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Culture of language as a tool of the journalistic trade in light of the campaign "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
    ŹRÓDŁO: Język, Komunikacja, Informacja = Language Communication Information. - 2013, T. 8, s. 94-108
    p-ISSN: 1896-9585

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • culture of language
  • media
  • social education
  • attitudes
  • social media

    Adres url:
    12/50
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Attention crash
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of social media and politics / ed. by Kerric Harvey
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks, CA : SAGE Publications, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 89-90
    ISBN: 978-1-4522-4471-6
    ISBN: 978-1-4522-4472-3 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • overload
  • social media
  • information source
  • e-mail
  • media
  • new media
  • media use

    DOI:
    13/50
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Corporate social responsibility
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of social media and politics / ed. by Kerric Harvey
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 322-325
    ISBN: 978-1-4522-4471-6
    ISBN: 978-1-4522-4472-3 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate social responsibility
  • social media
  • stakeholders
  • social responsibility
  • homophily
  • popularity
  • media

    DOI:
    14/50
    AUTORZY: Andrzej Chodubski.
    TYTUŁ: Czasopiśmiennictwo polonijne w Holandii w latach 80. XX wieku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish press titles in the Netherlands in the 1980s
    ŹRÓDŁO: Przegląd Polsko-Polonijny. - 2014, nr 7-8, s. [27]-39
    p-ISSN: 2083-3121

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • działalność wydawnicza
  • emigracja polska w XX wieku
  • Holandia
  • media
  • organizacje

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • publishing activity
  • Polish immigration in the 20th century
  • Netherlands
  • media
  • organizations

    Adres url:
    15/50
    AUTORZY: Longina Strumska-Cylwik, Faridah Ibrahim.
    TYTUŁ: Gender relationship and media language : a comparative study of print media in Poland and Malaysia
    ŹRÓDŁO: International Journal of Arts and Sciences, [dokument elektroniczny]. - 2014, Vol. 7, no. 5, s. 647-682
    TRYB DOSTĘPU: Płyta CD
    e-ISSN: 1944-6934

    UWAGI: Bibliogr. 63 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • masculinity
  • femininity
  • media
  • language
  • Malaysia
  • Poland

    Adres url:
    16/50
    AUTORZY: Mikołaj Szelest.
    TYTUŁ: Russian-Ukrainian information war in the context of EuroMaydan
    ŹRÓDŁO: European Journal of Transformation Studies, [dokument elektroniczny]. - 2014, Vol. 2, no. 1, s. 75-85
    TRYB DOSTĘPU: http://europeourhouse.weebly.com/2014-volume-2-n1.html [dostęp 23.09.2014]
    e-ISSN: 2298-0997

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Euromaidan
  • Ukraine
  • media
  • information warfare
  • propaganda

    Adres url:
    17/50
    AUTORZY: Bożena Matuszczyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Abdykacja Benedykta XVI w polskim dyskursie medialnym (na przykładzie Dziennik.pl)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The resignation of Pope Benedict XVI in Polish media discourse (on example Dziennik.pl)
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 465-[478]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dyskurs
  • media
  • abdykacja
  • papież
  • gest

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • discourse
  • media
  • abdicate
  • pope
  • gesture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/50
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Between tradition and modernity. New relations between media, business and culture : introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Między tradycją a nowoczesnością. Relacje pomiędzy mediami, biznesem i kulturą : wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25 [wersja ang.], s. 27-38 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/50
    AUTORZY: Ewelina Gutowska-Kozielska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Church, media and gender. The constitutive function of the rhetoric of war
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Kościół, media i gender. Konstytutywna funkcja retoryki wojny
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 447-[463]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kościół
  • media
  • gender
  • retoryka
  • wojna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • church
  • media
  • gender
  • rhetoric
  • ecclesiastical
  • constitutive
  • war
  • ideology
  • reality
  • enemy

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/50
    AUTORZY: Anna Kossabucka, Radosław Kossakowski.
    TYTUŁ: Dwa sety komercjalizacji. Studium porównawcze siatkówki w Hiszpanii i Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Two sets of commercialization : comparative analysis of marketization of volleyball in Poland and Spain
    ŹRÓDŁO: Przegląd Socjologii Jakościowej, [dokument elektroniczny]. - 2015, T. 11, nr 2, s. 160-184
    TRYB DOSTĘPU: http://www.qualitativesociologyreview.org/PL/Volume30/PSJ_11_2_Kossabucka_Kossakowski.pdf[dostęp 02.06.2015]
    e-ISSN: 1733-8069

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • siatkówka
  • komercjalizacja
  • profesjonalizacja
  • sponsoring
  • media
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • volleyball
  • commercialization
  • professionalization
  • sponsorship
  • media
  • marketing

    Adres url:
    21/50
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Horizons of communication. The importance of media in social and political life. Introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Horyzonty komunikowania. Znaczenie mediów w życiu społecznym i politycznym. Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 15-26 [wersja ang.], s. 29-39 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/50
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: In dialogue with consumer. New faces of marketing communication. Introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: W dialogu z konsumentem. Nowe oblicza komunikacji marketingowej. Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-22 [wersja ang.], s. 25-34 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013", 10-11 października 2013 r., Gdańsk
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/50
    AUTORZY: Maciej Kabroński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Infografika jako obraz wart więcej niż tysiąc słów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Infographic - picture worth more than a thousand words
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 145-[159]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • infografika
  • obraz
  • kolor
  • skala
  • media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • infographic
  • picture
  • colour
  • scale
  • media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    24/50
    AUTORZY: Agata Zamorska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kobiecość języka w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Femininity of language in media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 221-[235]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • język kobiet
  • gender
  • talk show
  • "Miasto Kobiet"
  • media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • femininity of language
  • gender
  • talk show
  • "Miasto kobiet"
  • media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    25/50
    AUTORZY: Zofia Pomirska, Joanna Sadkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media and their role in building entrepreneurial attitudes of young people
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media a kształtowanie postaw przedsiębiorczych u młodzieży
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 431-[447]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja
  • media
  • młodzież
  • przedsiębiorczość
  • zarządzanie projektami

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education
  • entrepreneurship
  • media
  • project management
  • young people

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    26/50
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media jako edukator kształtujący społeczne postawy na przykładzie programu TVP 2 Magazyn Ekspresu Reporterów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media as an educator shaping public attitudes on the example of the TVP 2 Storage Express is Reporters
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 525-[543]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • media społeczne
  • edukacja społeczna
  • polityka społeczna
  • postawy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • social media
  • social education
  • social policy
  • attitudes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/50
    AUTORZY: Adam Łuczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pospolite nazwy osobowe w słownictwie medialnym kaszubszczyzny
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Common personal names in the Kashubian language media vocabulary
    ŹRÓDŁO: W: Polszczyzna regionalna, cz. 8 / pod red. Doroty Czyż
    ADRES WYDAWNICZY: Ostrołęka : Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe im. Adama Chętnika ; Zespół Kolegiów Nauczycielskich, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 177-187
    ISBN: 978-83-62775-20-0
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Ogólnopolska konferencja językoznawcza z cyklu Polszczyzna regionalna
    Miejsce konferencji: Lelis
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.11.08
    Do dnia: 2013.11.09
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kaszubszczyzna
  • słownictwo
  • media
  • nazwy osobowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Kashubian language
  • vocabulary
  • media
  • common personal names

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    28/50
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The function of visual communication in the promotion of a city (as exemplified by the case of Gdańsk)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Znaczenie komunikacji wizualnej w promocji miasta na przykładzie Gdańska
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 331-[352]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • promocja miasta
  • komunikacja wizualna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • promotion of the city
  • visual communication
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    29/50
    AUTORZY: Mateusz Orlicki, Oskar Struk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tylko sport czy już biznes? Promocja koszykarskiej ligi NBA w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Only a sport or already a business? The promotion of basketball league NBA on media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 81-[99]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • NBA
  • media
  • biznes
  • koszykówka
  • Stern

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • NBA
  • media
  • business
  • basketball
  • Stern

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    30/50
    AUTORZY: Agnieszka Szmelter.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych
    ŹRÓDŁO: W: Zmiany medialne i komunikacyjne : media, wizerunek, biznes / pod red. Katarzyny Kopeckiej-Piech
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2015
    SERIA: Współczesne Transgresje, t. 2
    OPIS FIZYCZNY: S. [131]-166
    ISBN: 978-83-63434-56-4
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication
  • tncs
  • transnational corporation
  • convergence
  • media
  • virtual teams
  • intelligent organization
  • fractal organization

    31/50
    AUTORZY: Ewa Kubicka.
    TYTUŁ: Wyobrażenia społeczne dotyczące osób należących do subkultury skinheadów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social vision of skinhead subculture members
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2015, T. 12, s. 121-130
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • skinheadzi
  • subkultury
  • oczekiwania społeczne
  • media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • skinheads
  • subcultures
  • social expectations
  • media

    Adres url:
    32/50
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz.
    TYTUŁ: Jak można badać komunikację medialną? - perspektywa odbiorcy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: How to analyze media communication? - user's perspective
    ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze = Media Studies. - 2016, nr 2 (65), s. 25-35
    p-ISSN: 1641-0920
    e-ISSN: 2451-1617

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja
  • media
  • odbiór
  • odbiorca
  • kontekst
  • kompetencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communications
  • media
  • reception
  • recipient
  • context
  • competence

    Adres url:
    33/50
    AUTORZY: Ewelina Gutowska-Kozielska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Lucifer's sin. The rhetorical strategies of the Polish right-wing media in the context of In Vitro Fertilisation (IVF)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Grzech Lucyfera. Strategie retoryczne polskich mediów prawicowych w kontekście in vitro
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communication = Media, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 392-413
    ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-405-7 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • władza
  • ideologia
  • media
  • dyskurs
  • strategie retoryczne
  • in vitro

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • power
  • ideology
  • media
  • discourse
  • rhetorical strategies
  • in vitro

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    34/50
    AUTORZY: Tadeusz Sznajderski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Marshall McLuhan: człowiek - media - historia - język
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marshall McLuhan: man - media - history - language
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communication = Media, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 178-194
    ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-405-7 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • informacja
  • Marshall Mcluhan
  • philosophy of media
  • theory of communnication

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • information
  • Marshall McLuhan
  • philosophy of media
  • theory of communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    35/50
    AUTORZY: Tadeusz Sznajderski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media i ich rola pośrednika między władzą a obywatelem
    ŹRÓDŁO: W: Władza w przestrzeni społeczno-politycznej : ujęcie teoretyczne i praktyczne / pod red. Tomasza Bojarowicza, Wojciecha Kotowicza, Pawła Schmidta
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 160-170
    ISBN: 978-83-89559-36-4
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • polityka
  • demokracja
  • komunikowanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • politics
  • democracy
  • communication
  • influence
  • society
  • power

    Adres url:
    36/50
    AUTORZY: Damian Binkowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Otwarcie drugiego stopnia w twórczości Szkoły Nowojorskiej w świetle teorii Marshalla McLuhana
    ŹRÓDŁO: W: W kulturze dotyku? : dotyk i jego reprezentacje w tekstach kultury / pod red. Anny Łebkowskiej, Łukasza Wróblewskiego, Patrycji Badysiak
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Zakład Wydawniczy "Nomos", 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 253-265
    ISBN: 978-83-7688-410-3
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Ogólnopolska Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa W kulturze dotyku? Dotyk i jego reprezentacje w tekstach kultury
    Miejsce konferencji: Kraków
    Kraj: PL
    Od dnia: 2015.09.28
    Do dnia: 2015.09.29
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • New York School of visual arts
  • abstract expressionism
  • Marshall McLuhan
  • Umberto Eco
  • open form
  • transactional psychology
  • haptics
  • ontology of the work of art
  • media
  • tribalism
  • literacy

    37/50
    AUTORZY: Patrycja Cybulska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Publicysta religijny. Możliwości i wyzwania na przykładzie felietonów blogowych Szymona Hołowni i Adama Szostkiewicza
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Religious journalism. Opportunities and challenges on the base of Szymon Holownia's and Adam Szostkiewicz's blog columns
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 207-230
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • publicysta
  • religia
  • media
  • Szymon Hołownia
  • Adam Szostkiewicz

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • publicist
  • religion
  • media
  • Szymon Holownia
  • Adam Szostkiewicz

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    38/50
    AUTORZY: Ewelina Gutowska-Kozielska.
    TYTUŁ: The unexpected romance. Vladimir Putin as the embodiment of (the conservative version of) the American dream
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Nieoczekiwany romans. Władimir Putin jako ucieleśnienie konserwatywnej wersji amerykańskiego snu
    ŹRÓDŁO: Przegląd Rusycystyczny. - 2016, R. 38, nr 4, s. 56-64
    p-ISSN: 0137-298X

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • american dream
  • USA
  • Conservative Party
  • Vladimir Putin
  • representation
  • media

    39/50
    AUTORZY: Małgorzata Anna Karczmarzyk, Alicja Zbierzchowska.
    TYTUŁ: Wizerunek rodziny polskiej w Internecie - analiza semiotyczna wybranych forów dyskusyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of Polish family in the Internet - semiotic analysis of selected family forums
    ŹRÓDŁO: Wychowanie w Rodzinie = Family Upbringing. - 2016, T. 13 (1/2016), s. 87-99
    p-ISSN: 2082-9019
    e-ISSN: 2300-5866

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • forum rodzinne
  • dyskurs
  • ideologia
  • potencjał komunikacyjny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • family forums
  • discourse
  • ideology
  • communication potential

    40/50
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: "Młodości! ty nad poziomy wylatuj". Szkice do portretu młodego naukowca w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Youth! Up and over the horizons rise". Sketches to the portrait of a young researcher in media
    ŹRÓDŁO: Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 11-28
    p-ISSN: 1643-9171
    e-ISSN: 2391-9485

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • młodość
  • media
  • nauka
  • wizerunek naukowca
  • młodzi naukowcy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • youth
  • media
  • science
  • researcher's image
  • young researchers

    Adres url:
    DOI:
    41/50
    AUTORZY: Józef Majewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Admiratorzy tabloidów. Obraz Kościoła katolickiego w polskiej świeckiej prasie opinii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The admirers of the tabloids. The image of the Catholic Church in the Polish lay opinion-forming journalism
    ŹRÓDŁO: W: Liturgia, muzyka, język : o współczesnej komunikacji Kościoła / red. nauk. Andrzej Draguła
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
    SERIA: Studia i Rozprawy, nr 44
    OPIS FIZYCZNY: S. 151-167
    ISBN: 978-83-7972-113-9
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tabloidyzacja
  • Kościół katolicki
  • media
  • dziennikarstwo
  • czytelnicy tabloidów

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tabloidization
  • Catholic Church
  • media
  • journalism
  • tabloid readers

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    42/50
    AUTORZY: Tadeusz Sznajderski.
    TYTUŁ: Człowiek w świecie wszechobecnych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: A human being in the world of ubiquitous media
    ŹRÓDŁO: Media i Społeczeństwo = Media and Society. - 2017, nr 7, s. 54-61
    p-ISSN: 2083-5701

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • informacja
  • człowiek mediów
  • filozofia mediów

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • information
  • man of media
  • philosophy of media

    Adres url:
    43/50
    AUTORZY: Hieronim Chojnacki.
    TYTUŁ: Doświadczenie sacrum. Sygnały powrotu do tematyki religijnej w życiu publicznym Szwecji i w literaturze (Anna Greta Wide, Ylva Eggehorn)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The experience of sacrum. Some signs of the return to the realm of religion in the public sphere and in literature in Sweden. Anna Greta Wide, Ylva Eggehorn
    ŹRÓDŁO: Sensus Historiae. - 2017, Vol. 28, 3, s. 205-218
    p-ISSN: 2082-0860

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sacrum
  • secularism
  • re-secularization
  • religion
  • media
  • religiology
  • Christian faith
  • pray
  • popular lyrics
  • sung poetry

    Adres url:
    44/50
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Naukowa młodość i dojrzałość - perspektywy medialne i pozamedialne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Scientific youth and maturity - media and non-media perspective
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 23-31
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • młodość
  • dojrzałość
  • media
  • nauka
  • wizerunek naukowca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • youth
  • maturity
  • media
  • science
  • scientist's image

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    45/50
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podpis pod zdjęciem jako rama interpretacyjna
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Words and photographs as the interpretation frame
    ŹRÓDŁO: W: Barwy słów : studia lingwistyczno-kulturowe / pod red. Doroty Filar i Piotra Krzyżanowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 489-501
    ISBN: 978-83-227-9007-6
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • słowo
  • obraz
  • prasa
  • multimodalność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multimodality
  • words
  • pictures
  • media

    46/50
    AUTORZY: Angelica Pegani.
    TYTUŁ: Poradnik lidera : 333 pytania od lidera : przewodnik dla każdego przedsiębiorcy z ambicjami
    ADRES WYDAWNICZY: [Gdynia : Angelica Pegani], cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: 326 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-944545-2-4
    UWAGI: Bibliogr. s. 291-320
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • leadership
  • przywództwo
  • Barack Obama
  • Michelle Obama
  • mężczyźna
  • kobieta
  • lider
  • rozwój lidera
  • Nelson Mandela
  • Margaret Thatcher
  • wizerunek
  • przewodzenie
  • style liderów
  • zarządzanie
  • komunikacja społeczna
  • media
  • przewodnik
  • przedsiębiorstwo
  • poradnik

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • leaders
  • guidebook
  • leadership
  • manager
  • management
  • executive
  • interviews
  • politics
  • culture
  • media
  • journalists
  • society
  • democracy
  • authority
  • questions
  • discourse
  • politicians

    47/50
    AUTORZY: Katarzyna Bałandynowicz-Panfil.
    TYTUŁ: Wiek a wizerunek naukowców w mediach - stereotypy zdominowane przez kult młodości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The age and an image of scientists in media - stereotypes dominated by the cult of youth
    ŹRÓDŁO: Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 29-45
    p-ISSN: 1643-9171
    e-ISSN: 2391-9485

    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • nauka
  • wizerunek naukowca
  • osoby starsze
  • kult młodości

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • science
  • image of scientists
  • elderly
  • cult of youth

    Adres url:
    DOI:
    48/50
    AUTORZY: Patrycja Cybulska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Z pamiętnika Szymona Hołowni, czyli o problemach publicystyki religijnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: From the diary of Szymon Holownia which is about the problems of religious journalism
    ŹRÓDŁO: W: Liturgia, muzyka, język : o współczesnej komunikacji Kościoła / red. nauk. Andrzej Draguła
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
    SERIA: Studia i Rozprawy, nr 44
    OPIS FIZYCZNY: S. 135-150
    ISBN: 978-83-7972-113-9
    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • publicystyka
  • religia
  • media
  • Szymon Hołownia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • religion
  • media
  • Szymon Hołownia

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    49/50
    AUTORZY: Žanna Sladkevič.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rečevoe vozdejstvie v media
    ŹRÓDŁO: W: Medialingvistika v terminah i ponâtiâh: slovar' - spravočnik / pod red. L. R. Duskaevoj ; redkoll. V. V. Vasil'eva, Û. M. Konâeva, A. A. Malyšev, T. Û. Red'kina
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Izdatel'stvo "Flinta", 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 96-99
    ISBN: 978-5-9765-3978-5
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • linguistic persuasion
  • media
  • strategy
  • manipulation

    50/50
    AUTORZY: Lada Olegovna Ovčinnikova, Ioanna Mampe.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tvorčeskaâ rabota s mediasredstvami kak vozmožnost' dramatizacii učebnogo processa pri izučenii âzyka special'nosti
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Creative work with media as an opportunity to dramatize the learning process while learning the language of the specialization
    ŹRÓDŁO: W: Socjolingwistyczne badania w teorii i praktyce : ujęcie interdyscyplinarne, t. 5 = Sociolingvističeskie issledovaniâ v teorii i praktike : meždisciplinarnyj podhod, t. 5 / pod red. Joanny Mampe, Karoliny Wielądek, Lady Ovchinnikovej i Fadhila Marzouka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 163-173
    ISBN: 978-83-7865-651-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 201-215
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • dramatization of the educational process
  • creative work
  • learning the language of the specialization

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego