logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MOBILE TECHNOLOGY
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
TYTUŁ: Children within mobile technology: interacting and learning
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dzieci i mobilne technologie: interakcje i uczenie się
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 49-62
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dzieci
  • mobilne technologie
  • mobilne uczenie się
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children
  • mobile technology
  • mobile learning
  • school

    2/5
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Efekt "wow" i co dalej. Technologie mobilne w projektowaniu dydaktycznym nauczycieli. Wyniki badań wideoetnograficznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Wow" effect and what then? Mobile technologies in teachers' didactic design: video-ethnographical research
    ŹRÓDŁO: Ruch Pedagogiczny. - 2017, R. 87, nr 3, s. 97-115
    p-ISSN: 0483-4992

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • technologie mobilne
  • praktyki nauczania i uczenia się
  • wideo-etnografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • mobile technology
  • practices of teaching and learning
  • video-ethnography

    Adres url:
    3/5
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Co zmieniają technologie informacyjno-komunikacyjne w szkołach w krajach arabskich? Kulturowa koncepcja technologii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: What is the impact of information and communications technologies in schools in Arab countries? A cultural concept of technology
    ŹRÓDŁO: W: Cyfrowy tubylec w szkole : diagnozy i otwarcia, t. 2, Nauczyciel a nowe technologie w szkole / red. nauk. Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 76-89
    ISBN: 978-83-66220-03-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 240-263
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • school
  • culture
  • teacher
  • change

    4/5
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Is technology a magic wand? When tablets' affordances meet teaching practices: insights on didactic design
    ŹRÓDŁO: The New Educational Review. - 2018, Vol. 51, no. 1, s. 78-90
    p-ISSN: 1732-6729

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • teaching
  • didactic design
  • SAMR model
  • transformation

    Adres url:
    DOI:
    5/5
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Różnice pokoleniowe, różnice kapitałów kulturowych czy technofobia? Nauczycielki szkół pomorskich w kulturowym starciu z technologiami mobilnymi
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The generation gap, differences in cultural capital or technophobia? Female teachers of the Pomerania region in a culture clash against mobile technologies
    ŹRÓDŁO: W: Cyfrowy tubylec w szkole : diagnozy i otwarcia, t. 2, Nauczyciel a nowe technologie w szkole / red. nauk. Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 11-26
    ISBN: 978-83-66220-03-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 240-263
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • education
  • children
  • digital natives
  • digital immigrants

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego