logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MOTIVES
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Emilia Dobrowolska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Motywy, korzyści i bariery nawiązywania współpracy międzyorganizacyjnej : porównawcze studium przypadku
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interorganizational network cooperation - motives, benefits and barriers : comparative case study
ŹRÓDŁO: W: Perspektywy rozwoju społeczeństwa sieciowego w Europie Środkowej i Wschodniej / pod red. Sławomira Partyckiego
ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo KUL, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. [467]-477
ISBN: 978-83-7702-873-5
UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interorganizational network cooperation
  • motives
  • benefits
  • barriers

    2/3
    AUTORZY: Lucyna Przybylska.
    TYTUŁ: Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego - motywy zaangażowania w nową ofertę dydaktyczną
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Tutoring at the Faculty of Oceanography and Geography of the University of Gdańsk - motives of involvement in a new educational offer
    ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio B, Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia. - 2015, Vol. 70, z. 1, s. 153-167
    p-ISSN: 0137-1983
    e-ISSN: 2083-3601

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring
  • tutoring akademicki
  • geografia
  • motywy
  • jakość kształcenia akademickiego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • academic tutoring
  • geography
  • motives
  • tutor
  • quality of academic education

    Adres url:
    DOI:
    3/3
    AUTORZY: Lucyna Przybylska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dlaczego (nie) zapisałeś się na tutoring? Motywy (nie) zaangażowania w nową ofertę dydaktyczną studentów geografii Uniwersytetu Gdańskiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Why have you (not) enrolled for tutoring? Geography students's motives of (no) involvement in a new educational offer at the University of Gdańsk
    ŹRÓDŁO: W: Nowe problemy i metody badań procesu kształcenia geograficznego = New problems and research methods in geography education / [red. tomu Iwona Piotrowska, Elżbieta Szkurłat]
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Komisja Edukacji Geograficznej PTG, 2016
    SERIA: Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2543-5590, t. 6
    OPIS FIZYCZNY: S. 225-238
    ISBN: 978-83-934983-3-8
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring
  • geografia
  • motywy
  • jakość kształcenia akademickiego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • geography
  • motives
  • quality of academic education

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego